פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
התושבים האכפתיים של עמק חפר התושבים האכפתיים של עמק חפר התושבים האכפתיים של עמק חפר

בפעם הראשונה חולקו מטעם המועצה האזורית עמק חפר תעודות הוקרה לתושבים אכפתיים

התושבים האכפתיים של עמק חפר

ששה תושבים קיבלו תעודות הערכה מראשת המועצה האזורית עמק חפר ד"ר גלית שאול ומנהל אגף התפעול במועצה עומר סובול על "פעילותם להעלאת המודעות בעמק חפר למפגעים ולסוגיות הנוגעות לרווחת הציבור".

התושבים הם דורית לוסטיג מצוקי ים, רני בן זאב מבית ינאי, אורי בר מכפר ויתקין, מיכל הרמור מכפר ידידיה, ליאת גבורה (מעולש וערן כהן מבת חפר.
בחירת התושבים האכפתיים נעשתה על פי קריטריונים של פניות מרובות למוקד המועצה, שנעשו על ידי כל אחד מהם, בנושאים ציבוריים - כגון מפגעי כביש ושטחים ציבוריים, ניקוי חופים ופארקים, אתרי מחזור, מטרדים סביבתיים שונים ועוד. התושבות והתושבים גילו אכפתיות ציבורית בפניותיהם אלה, התריעו תדירות על המטרדים השונים - ובכך סייעו לפתרונם המהיר.
ראשת המועצה בירכה בחום את ששה התושבים, ואמרה כי פעילותם מבורכת וחשובה לשיפור מתמיד של איכות החיים בעמק למען כלל הקהילה. "אחד הדברים הראשונים שעשיתי לאחר שנבחרתי היה להתקין בחדרי מסך המציג און-ליין את הפניות למוקד", היא אומרת. "זה מסייע לעקוב אחר מטרדים, בעיות ומגמות – ולזרז את הטיפול בהם. הטקס בא להדגיש את החשיבות שאנו רואים במעורבות ובאכפתיות של הציבור, ולעודד את התושבים שלנו להמשיך לפנות למוקד המועצה, וליידע אותנו בכל מפגע או נושא רלוונטי. ככל שמעורבות הקהילה גבוהה יותר, כך נרוויח מכך כולנו!".