פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מחלקים פרחים לניצולי השואה הפרחים לניצולים – יום השואה בצל הקורונה מחלקים פרחים לניצולי השואה

עיריית נתניה, בשיתוף פיקוד העורף ומיזם "מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים" חילקה למעלה מ-1,200 פרחים לניצולי השואה החיים בעיר. שירי חגואל סיידון: " מדובר במעשה קטן, אך בעל משמעות עצומה

מצדיעים לבית חולים לניאדו

במסגרת פעילות יום השואה שחל אתמול (שלישי), חילקה עיריית נתניה למעלה מ-1,200 פרחים לניצולי שואה החיים בעיר. יש לציין כי מדובר ביוזמה משותפת של העירייה, בה השתתפה סגנית ומ"מ ראש העירייה, שירי חגואל סיידון, יחד עם רונית לב, מנהלת מיזם "מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים", רותי גור, ראש מנהל הרווחה בעירייה, ואנשי פיקוד העורף.

במסגרת זו, כאמור, ניצולי שואה המתגוררים בעיר קיבלו פרח יחד עם נר נשמה ותעודת הערכה מראש העירייה, מרים פיירברג-איכר.

החלוקה התבצעה על ידי מערך של מתנדבים אשר גויסו למשימה דרך קריאות ברשתות החברתיות. תוך שעות נרתמו בשמחה רבה עשרות מתנדבים תושבי נתניה לביצוע עבודות של סידור הפרחים וחלוקתם. המתנדבים היו מצוידים במסכות וכפפות ודאגו על שמירת מרחק והקפדה על תקנות משרד הבריאות כדי שלא לסכן את הניצולים. מי שסייעו לקדם את היוזמה העירונית הם שי ויפית לזר.

"מדובר במעשה קטן, אך בעל משמעות עצומה. אנחנו מעבירים מסר לוותיקי העיר שלנו, שורדי השואה, שאנחנו מחבקים אותם, דואגים להם ואוהבים אותם גם במהלך משבר הקורונה", סיכמה חגואל סיידון. "תודה ענקית למתנ"ס מזרח נתניה ולכל החברים הטובים שלנו והמתנדבים שבהודעת וואטסאפ אחת התייצבו לסייע בהרכב מלא".