פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שדרוג גינות בנתניה  מעל 100 גינות, כיכרות ושטחי גינון ישודרגו השנה שדרוג גינות בנתניה 

תקציב של כ –17 מיליון שקלים מושקע השנה בגנים הציבוריים ושטחי הגינון בעיר ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר "ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "המרחב הציבורי משרת בדרך זו או אחרת כל תושב בעיר שלנו והשנה האחרונה הוכיחה עוד יותר את חשיבותו"

שדרוג גינות בנתניה 

למעלה מ- 100 גינות, כיכרות ושטחי גינון בנתניה ישודרגו במתקנים, גינון, הצללה ונגישות, זאת בהמשך לכ– 50 גינות ששודרגו בשנת 2020 בדגש על נגישות בהתאם לתקן.
בנוסף, ישודרגו איי תנועה, מערכות השקייה שהן הלב של גינון מוצלח, תוספת של עציצים תלויים ופרויקטים גדולים יותר, כגון פיתוח גנים חדשים בחשמונאים וברחוב סירקין, המשך פיתוח פארק נאות שקד, שדרוג גן הקליר הישן, מעבר דרוקר ותוספת מאות עצים.

במהלך השנה יוקמו עוד ארבע גינות כלבים בנוסף לכ- 15 הקיימים (רחוב הברוש, בפארק נאות שקד, בספורטק יהלום, ברמת אפריים מול גן בני ברית).
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "המרחב הציבורי משרת בדרך זו או אחרת כל תושב בעיר שלנו והשנה האחרונה הוכיחה עוד יותר את חשיבותו. מתוך תפיסה זו הנחתי את הגורמים העירוניים למפות את הצרכים ולהקצות משאבים משמעותיים שהם רק הסנונית הראשונה בטיפוח ושדרוג הגנים לרווחת תושבי העיר. במקביל, עם הקמתה של הממשלה החדשה אני שוקדת בימים אלו על גיוס תקציבים לטובת עירנו, בהם גם תקציבי פיתוח, תכנון ושדרוג פארקים גדולים בהם פארק מסילות, גן גוטמכר והקמת גן חדש בחורשת בוסל ועוד".
שירי חגואל, סגנית ראש העיר, הממונה על גנים ונוף: "כממונה על התחום חשוב לי להביא את המתקנים החדישים ביותר שקיימים בשוק בדגש על גינות ופארקים מונגשים לכלל הילדים. בהתאם למדיניות ראש העיר אנו ממשיכים בתנופת הפיתוח ואחרי פארק איינשטיין המושקע, אנו מתכוונות להפתיע במתחמי נינג'ה ועוד מתחמי משחק ייחודים. בנוסף חשוב לנו הירוק בעיניים. במיוחד לאור העובדה שאנחנו גרים בעיר ולא בכפר. אין כמו צל טבעי, כמו פרח צבעוני ולנו העירוניים זה חשוב עוד יותר. המשימה שלנו היא לדאוג לגינון יפה איכותי ומתוחזק ברמה גבוהה. יש למה לצפות!".