פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סרן הלן הורין  הלן הוריץ מצטיינת רמטכ״ל במיל׳ לשנת 2021 סרן הלן הורין

סרן הלן הוריץ שבה לישראל והחליטה לשרת במילואים על מנת לשמש דוגמא לשני בניה. ביום שני היא קיבלה מהרמטכ"ל אות הצטיינות

סרן הלן הוריץ 

ביום שני האחרון נערך טקס מצטייני הרמטכ"ל במילואים. הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, העניק תעודות הצטיינות ל- 40 קצינים וחיילים מצטיינים במערך המילואים, על תרומתם הבולטת ביחידותיהם ועל היותם דוגמה ומופת בצה"ל.

בין המצטינים  רב סרן (מיל') הלן הוריץ, מ״פ מפקדה מפח״ט מילואים בעוצבת חצי האש.
הלן גרה בפולג שבנתניה, נשואה ואמא לשני בנים. במקצועה היא מעצבת פנים וציירת ובזמנה הפנוי מתנדבת במשטרה ובעמותות לכלבים.
הלן עלתה לארץ מאנגליה יחד עם משפחתה בצעירותה והתגייסה לצבא. לאחר שירות סדיר ויציאה לקורס קצינים במהלכו, היא השתחררה בדרגת סרן. לאחר מכן היא טסה לחו״ל שם התחתנה, ונולדו לה שני בנים. לאחר גירושים, היא התחתנה בשנית וחזרה לארץ מתוך תחושת ציונות ואהבה למדינה. היא החליטה לחזור לשרת בצבא כדי להוות דוגמה לשני בניה, החולים במחלות רקע, להתגייס גם ולתרום למדינה, למרות הקושי שיכול להופיע. כיום שני הבנים שלה הם חיילים משוחררים אחרי שירות משמעותי באגף המודיעין ואגף התקשוב.

כיום כחלק משירות המילואים שלה, הלן משרתת בחטיבה 551 כמ״פ המפח״ט וכן אחראית על הלוגיסטיקה במפקדה. יש לה מקום חם בלב לחיילים שמתחתיה ולאנשים שסביבה. היא מאמינה בהם מאוד ומספרת כי הם אנשים מאוד מיוחדים.
רס״ן הלן הוריץ נבחרה לקבל אות מצטיינת הרמטכ״ל בזכות תרומתה הגדולה לחטיבה ולאנשים שסביבה. כשנשאלה איך היא מרגישה בנוגע לכך, היא ענתה ״בהתחלה הייתי בהלם, לקח לי זמן לעכל, אבל אני מתרגשת וגאה מאוד״.