פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: רן אליהו  ארועי השיא "מדריכים בדרכים" התקיימו השבוע צילום: רן אליהו

אלפי תלמידים מנתניה ישתתפו השנה בתכנית "מדריכים בדרכים" שנועדה להגביר את המודעות לזהירות בדרכים בקרב ילדים צעירים 

צילום: רן אליהו 

פרויקט "מדריכים בדרכים" מתקיים זו השנה הרביעית בנתניה ומטרתו הגברת המודעות לנושא הזהירות בדרכים, מתוך אמונה כי יש להתחיל להטמיע אותו כבר בגיל הרך.

התכנית צמחה מהשטח ומהצורך להרחיב את המודעות לעידוד אורח חיים בריא, פעיל ובטוח לילדים והיא מאמינה כי כל אזרח בארץ ,ילד או בוגר, יוכל להשפיע על חייו ועל חיי האנשים הקרובים לו ע"י פעילות הדרכתית והעלאת המודעות להיבטים שונים בתחומי האורח חיים פעיל, בריא ובטוח.

בנתניה תפעל התכנית לאורך השנה ב– 35 בתי ספר יסודיים ותקיף אלפי תלמידים מכיתות ג' ו-ו', כאשר במהלך ארועי השיא שהתקיימו השבוע השתתפו תלמידים ברכיבת אופניים, בהליכה בטוחה, בצעדות, בהדרכות ונהנו מהצגות ומהרצאות תוכן בנושא זהירות בדרכים, תזונה בריאה, קיימות וספורט. עוד נעשו פעולות לקידום נושא ההליכה והרכיבה, אליו נרתמה גם קבוצת מכבי נתניה, נערך פאנל על זהירות בדרכים ועידוד אורח חיים בריא ומניעת אלימות וגזענות.

אלי דלל, מ"מ ראש העיר, הממונה על התחבורה ומי שיזם את הפרוייקט ציין: "החלטנו להרחיב השנה את המיזם החינוכי ולכלול בו אלפי תלמידים נוספים, מתוך רצון להגביר את המודעות לבטיחות בדרכים ולהקטין עד כמה שאפשר את המעורבות של ילדים ובני נוער בתאונות דרכים."