פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מימין דניאלה פרוסקי שיאון, אלי שגיב, מרים פיירברג-איכר, שירי חגואל - סידון תוכנית חברתית התנדבותית של לוריאל בנתניה מימין דניאלה פרוסקי שיאון, אלי שגיב, מרים פיירברג-איכר, שירי חגואל - סידון

מרים פיירברג ראש עיריית נתניה  ואלי שגיב - מנכ"ל לוריאל ישראל השיקו תוכנית חברתית התנדבותית בנתניה

מימין דניאלה פרוסקי שיאון, אלי שגיב, מרים פיירברג-איכר, שירי חגואל - סידון

לוריאל ישראל יוזמת תוכנית חברתית התנדבותית חדשה עבור עובדיה בנתניה, העיר בה שוכן מטה החברה. במסגרת הפרויקט החדש, תחת הכותרת "מתנדבים ומשפיעים" יזמה לוריאל, בשיתוף עם עיריית נתניה, שותפות עם שבעה ארגונים חברתיים הפועלים בעיר בתחומי פעילות מגוונים, תוך דגש על העצמת נשים, האג'נדה החברתית המרכזית של לוריאל בעולם.

הארגונים עמם נוצרה שותפות: סודקות את תקרת הזכוכית להעצמת נערות ועידודן ללימודים אקדמיים, בית חם לנערות להעצמת נערות עולות מצרפת, מרכז עבודה שיקומי (מע"ש) לאנשים עם מוגבלויות, מרכז אתגר – מרכז יום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלויות, קופת צדקה מרכזית – סיוע לנזקקים במזון וביגוד, האגף לחינוך סביבתי בעיריית נתניה – פעילויות סביבתיות בשכונת דורה, ומועדונית לילדי רווחה בעיר.

לרגל השקת התכנית נערך טקס בלשכתה של מרים פיירברג-איכר, ראש העיר נתניה, בנוכחות מנכ"ל לוריאל ישראל - אלי שגיב, סגנית ראש העיר, שירי חגואל-סיידון וסמנכ"לית התקשורת והקיימות בלוריאל ישראל, דניאלה פרוסקי-שיאון.

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל אמר: "אני גאה במאות עובדי לוריאל ישראל שנרתמים ומעמיקים את המעורבות החברתית שלנו ליצירת אימפקט חברתי משמעותי בקהילות סביבנו. עוד אנו גאים באפשרות להגדיל פי שלוש את שעות ההתנדבות המשולמות לכל עובדינו בכל שנה, וזאת במטרה לעודדם לקחת חלק פעיל בקהילה סביבנו ולייצר השפעה חיובית משמעותית, תוך העברת מסר ברור שהדבר חשוב ללוריאל ואנו מעמידים לרשותם את כל הכלים להצלחת השותפויות החברתיות".

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר אמרה כי "חברת לוריאל ישראל ואנשיה עוסקים בהענקת יופי חיצוני גם לנשים וגם לגברים, אך מה שמרגש אותי הוא שהם עוסקים גם ביופי פנימי ומוכנים ולהתייצב ולסייע בעיקר לחוליה החלשה בחברה, ועל כך אני מודה להם מאוד".