פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: רן אליהו שגיא מוקי מוקיר תודה לבית החולים בו נולד צילום: רן אליהו

אלוף העולם, שגיא מוקי, באמצעות קרן נתניה, גייס כחצי מיליון שקלים לטובת מכשור רפואי לבית חולים לניאדו. שגיא מוקי "אני רק אומר תודה" 

צילום: רן אליהו 

אלוף העולם, שגיא מוקי באמצעות קרן נתניה ובעידוד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, גייס כחצי מיליון ₪ לטובת ציוד ומכשור רפואי עבור בית חולים לניאדו בו נולד.

מכונות הנשמה וציוד רפואי חדשני הכרחיים בשגרה ובימים אלה אף הרבה יותר. שגיא מוקי שנולד וגדל בנתניה החליט לעשות מעשה למען הקהילה ולמכור פרטים אישיים שלו מתחרויות הג'ודו ברחבי העולם לצורך גיוס הכספים.
באמצעות קרן נתניה גויסו קרוב לחצי מיליון ₪ באמצעות תורמים מארה"ב – ידידי העיר נתניה. היום, יום שני, הגיע מוקי לבית החולים והתרגש לראות את המכשור הרפואי החדש המציל חיים מדי יום.

שגיא מוקי: "יש לי זכות להיות פה, זה היה בשבילי לתת לאנשים אחרים את הכח לעשות, לא לחכות שמישהו אחר יעשה, שכל אחד יעשה את מה שהוא יכול. אני רק אומר תודה".

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני גאה בשגיא מוקי שלנו, אלוף העולם והאלוף הפרטי של תושבי נתניה, שהודות לאישיותו המיוחדת ותרומתו לקהילה החליט לצאת במבצע יחד עם קרן נתניה לגיוס תרומות למען תוספת מכשור רפואי מציל חיים לבית החולים לניאדו-בית החולים בו נולד".

מנכ"ל לניאדו מר נדב חן: "מרגש להיות פה היום לצד אלוף העולם בג'ודו. מתברר שהוא גם אלוף העולם בנתינה !ההירתמות של שגיא למהלך הזה מחממת את לב הצוות כולו. בתקופה האחרונה נרכש ציוד רב ובעל ערך לטיפול בחולי הקורונה, הודות למשאבים ששגיא גייס. זה המקום להודות לראש העיר נתניה הגב' מרים פיירבג-איכר שעומדת לימין בית החולים בעיתות חירום ובעיתות שגרה, בעבודה כתף אל כתף למען המשך שגשוג ופיתוח בית החולים. שיתוף הפעולה בין לניאדו לתושבי העיר מתבצע גם באמצעות קרן נתניה והמנכ"ל של הקרן שלומי ורונר, הקרן מלווה פרוייקטים אסטרטגיים שאנו מבצעים כרגע בבית החולים. בקרב הזה ננצח, בעזרת ה', באיפון או בווזארי, אבל ננצח!"