השקת קמפיין חדש של סלקום בהשתתפות הפרזנטור רן דנקר
באירוע ההשקה, שנערך על גג בית סלקום בנתניה, השתתפו מאות עובדי החברה, ויחד עם רן דנקר, צפו כולם בהצצה ראשונה בסרטון הפרסומת
מנכ"ל סלקום דניאל ספיר נשא דברי ברכה, יחד עם סמנכ"לית השיווק דפנה אגסי בר שהובילה את המהלך הפרסומי של הקבוצה.
רן דנקר התרגש מהמפגש ומהמחווה, ובמיוחד צחק כאשר אנשי החברה הפתיעו אותו בהקרנת קטעים מאחורי הקלעים של צילום הפרסומת, לרבות פספוסים משעשעים שקרו לו על הסט.
סרט הפרסומת מלווה בפעלולים של רן דנקר, שנכנס לטלוויזיה ומסתובב בעיר הוירטואלית, כשהוא זז במרחב עם הסיב הסגול ופוגש במגוון האפליקציות אותן ניתן להוריד בקלות באמצעות הממשק המתקדם והנוח של סלקום TV. הפרסומת שילבה צילומים במשני אולפנים, שכללו בניית בית ועיר שלמה. הפרסומת מלווה באנימציה מתקדמת, שבמסגרתה גם הכוכב דנקר הופך לדמות מצוירת מעולמות הגיימינג וכמובן - השיר המוביל, על בסיס הלהיט MOVES LIKE JAGGER של להקת מארון 5. את הזכויות לשיר לקח זמן רב לקבל והתוצאה היא להיט שמביא לידי ביטוי גם את יכולות השירה של דנקר.