עדי אשכנזי תככב בקמפיין לקניון עופר השרון צילום: שי פרנקו

קניוני עופר השרון משיק מיתוג וקמפיין חדש: "קניוני עופר – הבילוי המועדף עליי" עם הפרזנטורית החדשה עדי אשכנזי 

רשת קניוני עופר, בבעלות מליסרון, הודיעה על השקת מיתוג ושפה תקשורתית חדשים לצד העלאת קמפיין חדש. לאחרונה הודיעו בחברה על הצטרפותה של עדי אשכנזי כפרזנטורית המותג. עלות המהלך נאמדת בכ- 3 מיליוני שקלים לכל הרשת.

בסקרים שנערכו זיהו כי אשכנזי מייצגת את ערכי המותג ונחשבת לדמות אהובה ואהודה, חוצת גיל ומגדר, אינטליגנטית ומצחיקה וכאוטוריטת אופנה ולייף סטייל – כל אלו תואמים את ערכי "קניוני עופר".

גיא אבן סמנכ"ל שיווק דיגיטל וחדשנות של מליסרון: "הישראלים אוהבים קניונים יותר מתמיד והם מבלים בהם בממוצע 3-4 פעמים בחודש. אנו נמצאים בשנה מצוינת בקניונים עם גידול משמעותי בתנועת הלקוחות וכן בפדיונות, זאת לעומת התקופה המקבילה – טרום הקורונה".

לדבריו: "בתוצאות הסקר שערכנו ראינו כי רשת קניוני עופר היא הרשת המובילה בשביעות רצון של הלקוחות, בהעדפה ובהמלצה. מטרת מהלך המיתוג החדש, היא לשמר את המובילות של קניוני עופר כרשת הקניונים המובילה בישראל ולהעניק לצרכן את הדור החדש של חווית הקנייה והבילוי."