סג"ם אורי סיימה קורס קצינים של מערך ההגנה האווירית  סג"ם אורי

סג"ם אורי, בת 20 מנתניה סיימה קורס קצינים של מערך ההגנה האווירית "אנחנו קו הגנה מרכזי בין האויב לאזרחים שיושבים בבתיהם" אמרה

סג"ם אורי היא בתו של מפקד בסיס ציוד חצרים לשעבר, רס"ן יניב. בעברה לקחה אורי חלק פעיל בתנועות הנוער "עת לעשות" עמותה בה מתנדבים בני נוער עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ובני עקיבא בה לקחה חלק פעיל מכיתה ד' ועד י"ב וכן התנדבה במד"א.

סג"ם אורי יכלה להתנדב לשירות לאומי במקום להתגייס, אך ידעה שברצונה לשרת בכיפת ברזל ולהגן על המדינה ואזרחיה, וזו גם הסיבה שבגללה התעקשה להתגייס. בנובמבר 2020 היא התגייסה למערך ההגנה אווירית ולאחר הטירונות שובצה כלוחמת בסוללה אורי של גדוד 947 המפעיל את מערכת כיפת ברזל.

סג"ם אורי תמיד ידעה שתרצה לצאת לקורס קצינים, אך לאחר מבצע "שומר חומות" כבר לא נותר ספק: "מבצע "שומר חומות הייתה חווית קצה מבחינתי. אלו היו השבועיים הכי משמעותיים בחיים שלי. כולם נכנסו לעמדות שלהם ותפקדו בצורה הכי טובה שהם יכולים. פתאום כשיש לך שנייה לחשוב ולהבין את רמת החשיבות שיש לך על ביטחון האזרחים במדינה, את באמת מרגישה גאווה. ביום יום אולי קשה יותר להבין את החשיבות של מערך הגנ"א, אבל בסופו של דבר אנחנו קו הגנה מרכזי בין האויב לאזרחים שיושבים בבתיהם".