מאות פעילים תלו שלטי מרפסות של אבי סלמה שלטים. אבי סלמה

המועמד לראשות העיר אבי סלמה גייס מאות פעילים שרישתו את העיר בשלטי מרפסות. "מרגיש את הסחף, מדובר בציבורים שלמים ומגוונים שרוצים נתניה עם מנהיגות אחרת" 

המועמד לראשות העיר אבי סלמה הצליח לרתום מאות פעילים שרישתו את העיר בימים האחרונים בשלטי חוצות, בין היתר נתלו שלטים בבתים רבים בעיר וציבור הנהגים שנוסע בכבישים כבר מכיר את השלטים של סלמה לדרך חדשה בעיר.

סלמה אומר השבוע כי הוא מרגיש שיש מפנה בציבור הנתנייתי "יש הבנה שיש צורך להחליף את המנהיגות שנמצאת כאן כבר עשרות שנים בדרך חדשה. אני שמח מאוד לראות שיש ציבורים שלמים בעיר שחושבים כמוני, והראיה לכך היא כמות הפעילים שעולה מדי יום" סלמה מספר כי המטה שלו מקבל שיחות רבות מתושבים שרוצים להגיע ולעזור "מדובר בציבור מגוון, לא רק צעירים או רק מבוגרים, בשבוע שעבר הלכו יחד סבא ונכד לתלות שלטים, עברו מבית אחד למשנהו. עולים חדשים, דתיים וחילוניים יחד, אני מקווה שבראשון לנובמבר נוכל לתת מענה לכלל הציבורים פה בעיר ולהצעיד את נתניה למקום הראוי לה" אומר סלמה.

בימים האחרונים ציינו במטה סלמה כי חלק מהשלטים הושחתו על ידי אלמונים, "אנחנו לא יודעים מי השחית את השלטים וגם לא רוצים לנקוב בשמות או להטיל אשמה על מישהו או מישהי אבל אנחנו מאוד מקווים שמערכת הבחירות הזו בנתניה תתנהל בהגינות כפי שאנחנו מתנהגים" אמרו במטה.