מגי אזרזר בתפקיד חדש: קואצ'רית צילום: ערן לם

מגי מעדכנת על תפקידים חדשים שלה: הצגה חדשה בבית לסין, סדרה טיטו ורוחו שתעלה בקרוב בהוט וסדרת דרמת מתח חדשה של קשת 12 

השחקנית מגי אזרזר, הפנים של המותג 'גרנייה' בישראל מזה שנה שישית ברציפות, הגיעה ביום שני ליום צילומים ארוך, כשהפעם היא מגלמת תפקיד חדש: 'קואצ'רית' מדופלמת בזירת הטיקטוק, עבור קמפיין שיעלה בחודש הקרוב, לרגל השקת סדרת ויטמין C.

מגי שעובדת סביב השעון בחודשים האחרונים, עדכנה על מספר פרויקטים חדשים שעל הפרק, ביניהם: הצגה חדשה בבית לסין 'הדה גאבלר', סדרה טיטו ורוחו שתעלה בקרוב בהוט וסדרת דרמת מתח חדשה של קשת 12 'אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו', שבה היא מגלמת חוקרת משטרה במשבר אמצע החיים שנקלעה לזירת פשע סבוכה."

הצילומים לקמפיין החדש כקוצ'רית, נערכו בבית קולנוע בתל אביב שאורגן ועוצב כחלל מרווח עם קהל. מגי, חמושה במיקרופון מדונה מלרלרת במופתיות עם הקהל על שגרת הטיפוח, החיים ומה שביניהם. כשנכנסה לסט הצילומים מיהרה לאחל לכולם בוקר טוב באינטונציה של מורה, ואף הפגינה כישורי ייעוץ לצוותי הביוטי, לחייהם הפרטיים.

מגי אמרה: "אני נכנסת חזק לדמות, כבר שבוע שאני עומדת מול קותי, הבנות או המראה בבית ומייעצת אלף עצות בדקה. נשאבתי לעקוב אחר כל הקואצ'רים המובילים בעולם, כמו טוני רובינס ואחרים, ומהם לקחתי השראה".

עוד הוסיפה אזרזר כי בנותיה התאומות בנות השנה וארבע, הביאו הרבה ברכה של עשייה ופרויקטים חדשים לכן אין לה רגע דל "אפילו לא מצליחה הקיץ לתכנן חופשה משפחתית, כמו בכל שנה!" .