אירוע סוף השנה לפרויקט סיפורים מבית צילום עצמי

אירוע סיום מסגרתו הוצגה תערוכה של תוצרים שנולדו במפגשים. הוותיקים והצעירים ישבו למעגלי שיח שעסקו ברב דוריות, שרו יחד ושיתפו בחוויות מ"סיפורים מבית"

במסגרת פרויקט "סיפורים מבית", שהתקיים במרכז הקהילתי נאות הרצל בנתניה לאורך השנה, הגיעו מדי שבוע בני ובנות נוער במחויבות אישית ומתנדבי שנת השירות של תנועת תרבות, לבתיהם של אזרחיות ואזרחים ותיקים. במפגשים הרבים גילו הצעירים את סיפור חייהם המעניין של הוותיקים, למדו מהם ויצרו קשרים וחברויות בין דוריות.
למרות שנקודת הפתיחה של המפגשים הללו היתה מתוך פערי גיל, ניסיון חיים ואולי גם של אורחות חיים, הרי שדרך המפגש העקבי ודרך היצירה המשותפת, התגלה המשותף, העל זמני, זה שמצמצם את מרחק כל השנים ומקרב לב אל לב בפשטות.
הפרוייקט הינו חלק ממיזם משותף של משרד הרווחה ותנועת תרבות, בשיתוף עם רשת מרכזים קהילתיים מרכז צפון נתניה והאגף לאזרחים ותיקים.
תודה רבה לכל השותפים לפרויקט - קהילת תרבות נתניה, תנועת תרבות, משרד הרווחה והביטחון החברתי, האגף לאזרחים ותיקים, המחלקה לשירותים חברתיים נתניה, עיריית נתניה.
בהנהלת המרכז הקהילתי נאות הרצל בנתניה, חלק מרשת המרכזים הקהילתיים מרכז צפון נתניה, הפועל במסגרת החברה הארצית למתנ"סים, כבר עמלים על מפגשים נוספים בין צעירים לוותיקים ולחיזוק הקשר הבין דורי בקהילה בשנת תשפ"ד.