שתי מתמודדות מנתניה בתחרות יופי ואופי לאימהות  מימי לשמאלן: ליאת עזרא ואקס וקטי אושרירי

ליאת עזרא ואקס וקטי אושרי, שתי מתמודדות מנתניה, יתחרו בתחרות יופי ואופי לאימהות 

התחרות מתקיימת עשרות שנים בעולם, ובישראל זו השנה השנייה. מתחרות בה נשים עם אופי מנצח.

הזוכה בתחרות הארצית, תתמודד בתחרות העולמית שתיערך השנה ברוסיה. כך, בשנה שעברה, המנצחת מיכל חגי מרגולין שנבחרה בתחרות הארצית, קטפה את המקום השני בעולם.

עשרות אלפי נשים הגישו מועמדות לתחרות היוקרתית. סיפרו על עצמן, על הערכים שלהן, ועל האימהות שלהן. מתוכן התקבלו רק 25 מתמודדות, שתיים מהמתמודדות מנתניה. התחרות תתקיים בתאריך 23.9 במשכן אשדוד
המתמודדות מנתניה: 

ליאת עזרא ואקס בת 47 מנתניה חד הורית. אמא לארבעה ילדים בעלת קליניקה בתחום היופי מעל 20 שנה. 

"במסגרת המקצוע הנתינה הפיזית והנפשית לעסק ולמשפחה לקחה נתח גדול ממני בשיגרה והחלטתי אחרי מסע לשים קצת את הפוקוס עלי" אמרה ליאת והוסיפה "להיות לילדים שלי מודל לחיקוי, להראות להם שאין גיל או שלב בחיים שאי אפשר להגשים ולהשיג מטרות, ללמד שלא מוותרים על חלומות, לכל הנשים שמוותרת לעצמן כי כבר מאוחר לעשות שינויים ונכנעות לשגרה גם אם היא לוחצת וקשה אל תשכחי שיש אותך".

קטי אושרי בת 47 מנתניה, נשואה + 5 ילדים, בת וארבעה בנים, ביניהם שני חיילים בסדיר בתפקידים משמעותיים .
"מצד אחד לא ישנה בלילות ומצד שני גאה בהם על הנחישות והאומץ להגנת המולדת וחדורי מטרה להשבת הביטחון לצפון ולדרום וכמובן להשבת החטופים" אמרה קטי והוסיפה "עובדת כבנקאית בכירה 24 שנים, נהנת מהקשר האישי עם הלקוחות שלי בארץ ובחו”ל, מהליוי והתמיכה בהגשמת החלומות והיעדים. 

מתנדבת במסירות 10 שנים במשטרת ישראל תחנת נתניה, מתוך אכפתיות ומענה לתושבים וכאחת שגדלה בשכונת מצוקה אני יודעת כמה מאתגרים האירועים בעיר. 

בנוסף - נותנת שרות בהתנדבות בתחום הגישור לזוגות צעירים להשגת שלום בית. גדלתי בבית עם נתינה לזולת כערך עליון. תמיד לעזור לאחר ולראות את זה כזכות שהיא חובה. 

העצמה נשית - מושג שנחשפתי אליו לפני כ 7 שנים שבו החלטתי להשים אותי ואת עצמי בסדר עדיפויות ראשון לאחר שרוב משימות חיי הוגשמו בשביעות רצון מלאה - והתחרות הזו היא אחת מהן".