רשת אירוקה בקמפיין חברתי "אוכלים עם העיניים" שנועד לתמוך ולעודד את ענף המסעדנות שנפגע קשות בצל הקורונה. הקמפיין יעלה השבוע הקרוב בתקציב של 500 אלף ₪
בכיכובה של פרזנטורית המותג: נטע אלחמיסטר מנתניה, בתפקיד הסו שף לצד 10 שפים מובילים

נטע אלחימיסטר

צילום: גיל חיון


בעקבות משבר הקורונה בחרה רשת המשקפיים אירוקה, הבית של המותגים הבינלאומים, לצאת בקמפיין חברתי ולתת במה לשפים מובילים תחת הסיסמא:  אוכלים עם עיניים, במסגרתו תוצג הקולקצייה החדשה של אירוקה עם  השפים במסעדתם – ביתם השני.  כחלק מהקמפיין, יצולמו הדגמים של המותגים הבינלאומיים לצד השפים ולצד מנות הדגל שהם יצרו בהשראת המשקפיים. הקמפיין שצולם במסעדות של השפים המשתתפים, מחזק את התפיסה שעיצוב, אופנה וקולינריה משולבים זה בזה והם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.

נטע אלחימיסטר

צילום: גיל חיון

בתפקיד הסו שף נטע אלחמיסטר לצד השפים: גיא גמזו, אוראל קמחי, אביבית פריאל, תומר טל, תומר אגאי, יונתן בורוביץ, מושיקו גמליאל, אסף ליס, מוטי פיטמן ואסף דוקטור

נטע אלחימיסטר

צילום: גיל חיון

לי אפיק מנכלית רשת אירוקה חתמה את יום הצילומים ואמרה:  "הקמפיין הזה משלב 3 דברים משמעותיים ואהובים בחיינו: אוכל טוב, אופנה וכמובן משקפיים. היכולת של אירוקה כרשת מובילה לתת במה לאנשים כל כך מוכשרים בדיוק בזמן שהם הכי צריכים אותה, הפכה את הקמפיין הזה למרגש במיוחד עבורנו".