הדוגמנית, אשת העסקים והיזמית נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית כפרזנטורית של ERROCA. הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח 

נטע אלחימיסטר

נטע אלחימיסטר בקמפייין לרשת אירוקה | צילום: גיל חיון 

נטע אלחמיסטר תוביל במהלך השנה קמפיינים של אירוקה ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה. 

צילומי קמפיין הקולקציה החדשה לשבת 2021 יערכו במלון הבוטיק פוליהאוס בתל אביב בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.

לדברי לי אפיק, מנכ"ל רשת ERROCA: "שיתוף הפעולה עם נטע מוכיח את עצמו מהיום הראשון. היא ממשיכה להיות רלוונטית ולייצר באזז ועניין בכל קמפיין. היא מזמן הפכה להיות חלק ממשפחת אירוקה ואנחנו שמחים ונרגשים להמשיך לעבודה איתה זו השנה השלישית."

נטע אלחימיסטר

נטע אלחימיסטר בקמפייין לרשת אירוקה | צילום: גיל חיון 


נטע אלחמיסטר אשת עסקים ודוגמנית, בת ה – 26 התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה הפעיל ברשת החברתית אינסטגרם, המונה כ 1.7 מיליון עוקבים. לאחר שירותה הצבאי, הקימה יחד עם חברתה את מותג בגדי ים בננהוט ((bananhot אשר נמכרים בהצלחה רבה בכל העולם. אלחמיסטר כיכבה על שערי מגזינים בארץ ובעולם, הצטלמה בתפקיד ראשי לקליפ של הזמר הבינלאומי המוביל MALUMA ואף משחקת בסדרה "סברי מרנן".