מחווה לאמן הבינלאומי יעקב אגם החוגג 93
את חגיגות יום ההולדת 93 של האמן הבינלאומי יעקב אגם יציינו בפרויקט מיוחד שערכה רשת אירוקה כמחווה יוצאת דופן לאמן הדגול, במסגרתו גייסה מעצבים צעירים בוגרי מכללת שנקר ואת הפרזנטורית נטע אלחימסטר להצדיע ולהוקיר את פועלו ולחבר לדור הצעיר
צילום: שי ארבל
במסגרת הפרויקט שייחשף תחת השם "אשליה אופטית - נקודת מפגש בין אמנות לאופנה", יוצגו דגמי אופנה שעוצבו בהשראת האמנות של יעקב אגם. כל אחד מהמעצבים הצעירים עיצב דגם פרי דמיונו. גולת הכותרת: שמלה בדגם המזרקה המפורסמת של יעקב אגם יצירת "מים ואש" שהוצבה בככר דיזנגוף.
הקמפיין של רשת אירוקה יעלה החל מהיום (שלישי) יום הולדתו של האמן יעקב אגם, כקמפיין חברתי, בתקציב של כ – 1 מיליון שקלים.
לי אפיק, מנכ"ל רשת אירוקה מסרה: "הפרויקט נערך בעיתוי מושלם, עם פתיחת עולם התרבות, אחרי שנה בה המוזיאונים ומקומות התרבות היו סגורים בשל מציאות הקורונה. בכדי לחבר את הדור הצעיר ליצירתו של אגם ומתוך הערכה עמוקה לפועלו, גייסנו את אושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר, הפרזנטורית שלנו וילידת ראשון לציון בעצמה, כדי שתחשוף את הפרויקט לקהל ברשתות החברתיות". לדבריה: "את הקמפיין צלמנו במוזיאון יעקב אגם בראשון לציון, על רקע יצירותיו המפורסמות ופורצות הדרך, מפיסול וציור המשנים צורה, ועד יצירות דיגיטליות אינטראקטיביות, חפצים ומייצבים. אנחנו גאים ונרגשים לעשות את החיבור המופלא ויוצא הדופן בין יצירותיו של אגם, למשקפיים של מיטב מותגי העל בעולם ולאופנה של בוגרי שנקר הצעירים".