שר התיירות יואל רזבוזוב וניקול רזבוזוב  שר התיירות יואל רזבוזוב חיסן את ביתו ניקול לקורונה שר התיירות יואל רזבוזוב וניקול רזבוזוב 

ניקול רזבוזוב בת ה 13 הגיעה יחד עם אביה למרפאת קופת חולים כללית בשעות הצהריים וסיפרה כי שמחה שיכולה להתחסן 

שר התיירות יואל רזבוזוב וניקול רזבוזוב 

ניקול רזבוזוב, בת ה 13 ביתו של השר: "אני שמחה להתחסן וגם לתת דוגמה. אני ארגיש בטוחה יותר אחרי החיסון, בעיקר עכשיו ששוב יש ילדים שנדבקים ונכנסים לבידוד."

שר התיירות יואל רזבוזוב "טבעי שכאבא שדואג לבת שלו, בדקתי את הנושא לעומק, דיברתי עם מספר מומחים מובילים ברפואה וקיבלתי החלטה לחסן את בתי המתבגרת, כיוון שסיכון המחלה גובר על החשש מפני החיסון. הסברתי לניקול על החיסון וחשיבותו ונעניתי בחיוב. הנה אנחנו פה. אני קורא לכולם לבוא ולקטוע את שרשרת ההדבקה."

ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: "אנחנו רואים השבוע עליה משמעותית במספר בני הנוער בגילאי -15 12 שמגיעים להתחסן. התחלואה העולה מדאיגה את כולם ונראה כי יותר ויותר הורים מעדיפים לבחור בחיסון על פני הסיכון שהילדים יחלו בקורונה. לצד העליה במספר המתחסנים יש להקפיד על הכללים של שמירה על בידוד למי שנחשף לחולה מאומת או חזר מחו"ל וכן לפעול לפי ההמלצה לחזור למסכות, בדגש על מקומות סגורים והתקהלויות. אני מודה לשר רוזבוזוב ולביתו ניקול על שיתוף הפעולה והעברת המסר לציבור ומאחל לכל הילדים קיץ בריא ובטוח."