עמיר בניון במתכונת "כיתת אמן" בנתניה  "כיתת אמן" - מופעי יום ראשון בפאבים ובברים בנתניה עמיר בניון במתכונת "כיתת אמן" בנתניה

מסורת חדשה של שיתופי פעולה בין הברים והפאבים בעיר לבין "הגג"-הבית לצעירים יצאה לדרך

עמיר בניון במתכונת "כיתת אמן" בנתניה 

במהלך החודשים הקרובים יארחו הברים והפאבים בנתניה אמנים, זמרים ולהקות ישראליות למופעים אינטימיים במתכונת של "כיתת אמן" בהם האמנים יענו על שאלות ויספרו על הרעיונות, הסיפורים האישיים והאנשים מאחורי השירים שלהם.

האמן החלוץ שהופיע במתכונת זו הוא עמיר בניון, מלחין, פזמונאי וזוכה פרס אקו"ם, וביום ראשון האחרון הופיעה להקת הרוק הישראלית, "כנסיית השכל".
לדברי מאריתו קבדה, מנהלת אגף נוער וצעירים, הפרויקט "טוב שבאת" שם דגש על יצירת מגוון אמנותי, המעודד צעירים לצרוך בעיר תרבות המותאמת להם, תוך פיתוח מקומות הבילוי והברים, המעניקים לצעירים מגוון אפשרויות בילוי אשר הופכים את העיר ליותר ויותר תוססת.
שירי חגואל – סיידון, סגנית ומ"מ ראש העיר, הממונה על הצעירים שיבחה את הפרוייקט "סדנאות עם אמנים בסדר גודל כזה רק מוכיחות עד כמה נתניה היא המטרופולין של השרון. הבר מלא בצעירים שאוהבים את העיר ונשארים בה. זהו חלק ממהלך נרחב יותר שנועד להטמיע ולחזק את תרבות הבילוי בעיר ומסייעת במציאת פתרונות לקהל הצעיר שלנו. יש לאן לצאת בנתניה גם באמצע שבוע וגם בימים סוערים וגשומים".
המופעים יתקיימו בימי ראשון ובאווירה ישראלית. עלות המופעים היא סמלית.