תמונה: freepik גרים בנתניה ואוהבים יין? יש לנו חדשות בשבילכם! תמונה: freepik

אוהבים לשתות יין, נהנים לשבת ולהעביר ערב מהנה בשתיית יין איכותי? בדיוק בשבילכם נפתח בנתניה מועדון בריאות ייחודי המשלב סדנת יין מקצועית לאוהבי יין

תמונה: freepik

מה שמיוחד בסדנת היין של לרום – מקום של בריאות הוא שמעבר לערב חוויתי ומעצים על יין, בלרום ילמדו אתכם את הקשר ההדוק בין יין טוב לבריאות הגוף.
בשתיית יין יש השפעה ישירה על גוף האדם ובריאותו, ישנם מספר גורמים בגוף האדם המושפעים ישירות משתיית יין , כך שאם אהבתם לשתות יין עד עכשיו, סדנת יין איכותית בלרום תגרום לכם להבין טוב יותר את ההשלכות הטובות, המועילות והחשובות מאוד על הגוף שלכם!

אז מי מעביר את סדנת היין?

אנחנו שמחים להכיר לכם את לרום – מקום של בריאות. מועדון בריאות על החוף בנתניה. מקום המשלב מגוון סדנאות לייף סטייל ובריאות על מנת לשדרג את איכות החיים של כל אחד ואחת מכם.
את סדנת היין – "פרדוקס היין" מעבירים אנשי מקצוע מהמובילים בתחום היין בישראל שבאים להעביר לכם את הידע הרחב שלהם בכל הקשור ליין. החל מסוגי היין השונים, איך לשתות יין וכמובן איך היין משפיע את הבריאות של כל אחד מאיתנו

אז מה תכלס נעבור בסדנת היין?

בסדנת היין אתם עומדים לעבור מסע של היכרות וטעימות של יינות מובחרים
• חוויה של טעימת יינות מובחרים – בראש ובראשונה, מדובר בערב שהוא חוויה בלתי נשכחת של טעימות יין מובחר
• הבנה טובה יותר של יין – החלק המהנה ביותר בערב ומה שמבדיל אותו מסדנאות יין אחרות הוא ההסברים והמידע על השפעת היין על הבריאות. הרצאה סוחפת ומעשירה עם הסברים, טעימות , שאלות ומה לא!
• גבינות וכיבוד – טעימות של גבינות איכותיות שמתאימות במיוחד לשתיית יין בנוסף לכיבוד שיוגש לאורך סדנת היין

למה אתם ממליצים על סדנת היין – פרדוקס היין?

הסיבה פשוטה – לאחר שעברנו את סדנת היין, הפכנו להיות מכאלה ששותים יין לכאלו שמבינים ביין. מה שעוד מיוחד בסדנת היין היא שהיא מתאימה לכולם החל מזוג שרוצה להעביר ערב רומנטי ועד לקבוצות או ימי הולדת שרוצות לקבל ערך מוסף וחוויה בלתי נשכחת
לסיכום
סדנת היין במועדון הבריאות לרום היא ערב של חוויה בלתי נשכחת, אנחנו ממליצים לכם בחום לגשת ולהנות מטעימות של יין מובחר על החוף בתניה.
מועדון בריאות לרום – 09-9717070