זיהוי עקיצות פשפש המיטה בנתניה מפי מיכאל ובוריס תמונה: freepik

לגלות שבמיטה הביתית שלנו יש פשפשים, זו חוויה מצלקת, לא נעימה, אשר יוצרת תחושת לכלוך, גועל, פחד, וחוסר נעימות. המיטה, היא לרוב המרחב הנעים ביותר, שמזכיר אסוציאציה של ניקיון, טוהר, ותחושת ביטחון. לגלות שעל המיטה עליה אנחנו ישנים מסתובבים מזיקים אשר אנו אפילו לעתים לא רואים, יכולה ליצור תסכול רב. במדריך הבא, נסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על פשפש המיטה

ישבנו לשיחה עם מיכאל ובוריס, מדבירים מובילים בארץ בעלי ניסיון רב שנים, ותיעדנו את כל הסודות אשר הם חשפו בפנינו. החל מזיהוי העקיצה והבנת הבעיה, ועד דרכי ההתמודדות, ודרכי המניעה שקיימות על מנת למנוע את עוגמת הנפש הבאה. המשיכו לקרוא וגלו מה בדיוק תצטרכו לעשות, בתקווה שלעולם לא תפגשו פשפש משום סוג.

דרכי מניעה להגעת פשפש המיטה

קיימות מספר דרכים, למנוע את ההגעה של פשפש המיטה, אל המיטה הביתית שלכם. ראשית, כמה שזה מפתה, הימנעו מלהכניס לבית שלכם מזרנים, ספות, כורסאות, או כל רהיט בד מהרחוב. לרוב הפשפשים מגיעים מהרחוב אל הרהיט, ונדבקים אליו בצורה חזקה. ברגע שהכנסתם אליכם הביתה מזרן שנראה כמו חדש מהרחוב, וחסכתם כסף רב על מזרן אורטופדי חדש, קחו בחשבון שאתם לוקחים סיכון גדול שהוא מכיל פשפשים שלא תמיד ניתן לראות. כך שלא משנה שהסתכלתם ונראה כי לא קיימים פשפשים, יכול להיות שהם מסתתרים בין קפלי המזרן. גרוע מכך, את ביצי הפשפשים בקושי ניתן לראות בעין אנושית. במצב כזה, תצטרכו להוציא כסף על הדברה או מזרן חדש, והרצון לחסוך בעצם עלה לכם ביוקר. לכן ההמלצה היא לא לאסוף את סוג רהיטים זה מהרחוב. בנוסף לכך, אם אתם חוזרים מחופשה כמו מחנה קיץ, קמפינג בים, או אכסניה מפוקפקת, וודאו כי לא הבאתם איתכם את הפשפש הביתה, כבסו את החפצים בטמפרטורה גבוהה יחסית, וכך תימנעו ממפגש לא נעים עם הפשפש.

זיהוי עקיצת פשפש

אם לא הצלחתם למנוע את הגעתו של פשפש המיטה, כיצד תזהו עקיצה של פשפש ותבינו שאתם בבעיה? שימו לב לנקודות קטנות על העור שסביבן מתפתחת אדמומיות קלה. העקיצות לא מזיקות או מסוכנות, מלבד יצירה של תחושה לא נעימה של גירוד. הגירוד חולף לאחר מספר ימים. לאחר שזיהיתם כי נעקצתם, טפלו במהירות האפשרית בבעיה, ודאגו להדברת הפשפשים בעזרת מדביר מקצועי. חשוב לציין כי אחוז מסוים מהאוכלוסייה אלרגי לעקיצות פשפשים, ובמקרה כזה העקיצות יתנפחו, ותיווצר תגובה אלרגית. כל שניתן לקוות הוא שלעולם לא תתקלו בפשפשים, ובמידה וכן, לא תהיו אלרגיים לעקיצה. עם זאת, סכנת חיים לא נשקפת כי החומר אותו מפריש הפשפש הוא אינו רעל, בדומה לארס של נחש או עקיצה של דבורה.

דרכי התמודדות והדברה של פשפש המיטה

דרך ההתמודדות המומלצת היא להתקשר למדביר, ולכבס בטמפרטורה גבוהה כל דבר שהגיע במגע עם האזור הנגוע בפשפשים.
הדברה בנתניה או בכל עיר אחרת בארץ, מתאמים רק עם הדברה מיכאל ובוריס. מיכאל ובוריס הינם מדבירים ומציעים מגוון שירותים והדברה של מזיקים שונים. החל מהדברה פשוטה של תיקנים או מעופפים, ועד הדברה של מזיקים כמו ג'וקים, נחשים, עכברים, חרקים וחולדות שלא נדע. מיכאל ובוריס עובדים על פי כלל התקנים, ומקפידים על בטיחות ודאגה לכל האנשים שסביב תחום ההדברה. אנו מחזיקים בכלל התעודות והרישיונות הרלוונטיים, ודואגים להקפיד על עבודה יעילה, זריזה, איכותית, עם תוצאות שלא מאחרות להגיע. גם הצעות המחיר שלנו לא מאכזבות, ואנו מציעים מחיר הוגן ונוח ביחס למתחרים שלנו בשוק. עם מחיר נוח, תוצאות טובות, שירות שלא מאכזב, וכמובן שמירה על אמינות ושקיפות מלאה מולכם הלקוחות, ושיתוף בכלל התהליך תוך התאמה אישית לצרכים שלכם, אין שום סיבה שלא ניפגש בהדברה הבאה שלכם. השאירו את מספר הטלפון ואת השם המלא שלכם בתיבה באתר שלנו, והיו מוכנים להיפרד מהמזיקים לצמיתות.