אריחי קרמיקה מצוירים למטבח תמונה: freepik

מחפשים את הטאץ' הסופי למטבח שלכם? רוצים עניין ויופי משמעותי וייחודי לעומת מטבחים אחרים? הנה לפניכם כל מה שרציתם לדעת על אריחי קרמיקה מצוירים למטבח

כאשר תעצבו דירה משלכם או מטבח משלכם קיים רצון משותף לכולם, להוסיף טאץ' אישי ייחודי, המסמל אתכם ואת הפן האישי שלכם בתוך המבנה. כך שכאשר תכנסו אל אותו אזור וחלל חדש תרגישו קרבה למקום כבר מהרגע הראשון. ישנן דרכים רבות ליצור פן אישי ולהוסיף את טעמכם בבית, בין אם בבחירת רהיטים, הוספת צבעים אהובים עליכם, הוספת רהיט סנטימנטלי או להוסיף אריחי קרמיקה מצוירים לעיצוב המטבח וכך ליצור מטבח בבחירה אישית – מיוחד ומתאים בדיוק לכם.

מהו מקורם של אריחי קרמיקה מצוירים ?

היווצרות אריחי הקרמיקה מצוירים הינה באזורים בהם פעלו אומנים רבים בציור אומנותי וייחודי על אריחים. בישראל אריחי הקרמיקה האלו נפוצים בעיקר בבתים ישנים באזור ירושלים ותל אביב וזכו להשראה אוריינטלית עד היום בעיצובים של אריחי קרמיקה ייחודים.

כיצד נוצרים אריחי קרמיקה מצוירים?

תוכלו לרכוש אריחי קרמיקה מצוירים למטבח אצל אומנים ייחודים, אלו אותם אנשים העוסקים בעבודת יד ומייצרים במיוחד עבורכם ציורים ייחודים או כל דוגמה שתרצו על האריחים.
או לחילופין תוכלו לקנות מבתי עסק המייבאים אריחים כאלו. כיום הודות לטכנולוגיה תוכלו למצוא אריחי קרמיקה מצוירים ברמה הגבוהה ביותר, כך שיעניקו תחושה כאילו יוצרו בעבודת יד. אריחים אלו נקראים גם אריחי רטרו או קרמיקה ים תיכונית, בשל האווירה שהם משרים, אנרגיה ועומק של תרבויות בפרטים הקטנים.

גדלים, מחירים וייחודיות אריחי קרמיקה

קיים מגוון רחב של סגנונות וציורים מיוחדים בין אם עתיקים יותר ובין אם מודרניים וחדשניים יותר, גודלם של אריחי הקרמיקה נע בין שלושה גדלים שגרתיים – בדרך כלל 5*5 , 10*10 או 20*20 סנטימטרים. כמובן קיימים גם גדלים שאינם סטנדרטים ונעים בין 25 סנטימטרים ל40 סנטימטרים . ככל שהאריחים גדולים יותר כך מחירם עולה באופן משמעותי.

כיצד לבחור את האריחים למטבח ומה חשוב לדעת?

תקציב תחילה נגדיר את התקציב, בחירת קרמיקה למטבח היא משימה לא פשוטה נוכח המבחר העצום שיש ובייחוד כאשר מדובר בקרמיקה מצוירת במגוון טקסטורות וגוונים. קודם כל עליכם להגדיר את התקציב העומד לרשותכם, אין ספק שאריחים מצוירים או קרמיקה מגרניט פורצלן הינם יקרים יותר.
גודל האריח כמה שנאמר לעיל גודל האריח משנה את המחיר, אך מבחינה עיצובית עליכם לבחור מה שיותר מתאים למטבח – אם מטבח פתוח ומרחב גדול, אם תרצו מראה מודרני או כפרי וישן יותר.
איכות על איכות לא מתפשרים ! כמו שתמיד אמרו לכם, ואכן זה נכון. אריחי קרמיקה הם משמעותיים מאוד דקורטיבית אך גם מבחינה פרקטית.
קרמיקה היא מוצר שלא מחליפים כל יום, היא צריכה לשרת אתכם לאורך שנים רבות. בטיחות מול לחות ורטיבות היא חשובה מאוד, עדיף לרכוש מוצרים כאלו במקומות מוכרים, בעלי אחריות לשנים רבה ובעלי מוניטין גבוה.
לסיכום, שימו לב לתקציב שלכם, לאיכות האריחים ולעיצוב הדקורטיבי המשמעותי במטבח שלכם, בהצלחה.