אירוח כפרי בצפון דווקא כשכולם עובדים תמונה: אירוח איילת השחר

בישראל יש שתי תקופות עיקריות בהם משפחות, זוגות וחברים בוחרים לצאת לחופשה. זמנים אלה הם הקיץ, חגי תשרי ופסח. תקופות אלה הן העמוסות ביותר ויש לכך הרבה סיבות טובות ולכן, הנופש הממוצע לא זוכה לראות את צפון הארץ על כל גווניה כיוון שיש לה מה להציע לכולם ובכל ימי השנה

אירוח כפרי בכל ימות השנה

ישנם יתרונות רבים להתארח בצפון מחוץ לעונת השיא. קחו סופ"ש או נצלו את ימי החופש שלא לקחתם עדיין וצאו לנופש בצפון.
• מחירים - המחירים נמוכים משמעותית כאשר סוגרים נופש לא בעונת התיירות. נצלו זאת לבחור את הצימר החלומי שרציתם ולהיכנס לאטרקציות באזור במחירי רצפה ודילים שווים שרק יגמרו לכם לרצות להישאר עוד לילה כדי להספיק הכל.
• זמינות - בזמנים הפחות מתויירים יש יותר זמינות בצימר עליו חלמתם. כולנו מכירים את השיטוט באינטרנט בחיפוש אחר מקום האירוח המושלם והופ, לאחר 3 שעות מצאנו. באים לסגור נופש ומגלים שיש שני לילות פנויים עוד 3 חודשים ורק בין שלישי לחמישי. מצד אחד, אנחנו יכולים להתבאס ולהתפשר על מקום אחר ומצד שני אנחנו יכולים מראש לבחור לצאת דווקא בזמנים הכי פחות מבוקשים בהם אפשר להזמין מקום בספונטניות משבוע לשבוע. זכרו, זמן מבוקש לא בהכרח אומר הזמן הכי טוב.
• עומס ורעש - בעונת התיירות צימרים וכפרי הנופש עמוסים במשפחות, זוגות וקבוצות חברים. מצב זה מביא שכל מי שמחפש שקט ופרטיות מוצא עצמו באמצע כל ההמולה.
• אטרקציות ייחודיות לחורף - החורף ידוע בתור העונה בה כלום לא קורה ולא בצדק. סקי בחרמון, מעיינות חמים, טיולים בנחלים והמפלים הגועשים כל אלה ועוד תוכלו למצוא בצפון בחורף הישראלי הטיפוסי. שאלו את המארח ואת המקומיים ותגלו על אטרקציות שלא תראו במדריכי הטיולים.
• טוב לנפש - לעצור מכל הטירוף של העבודה דווקא מתי שלא מקובל לעשות זאת טוב לנפש. לא חייבים לחכות חודשים שלמים עד החופשה הבאה. מרגישים שצריכים רענון? השתמשו בימי החופשה שצברתם כדי לצבור כוחות. זה טוב גם לכם וגם למעסיק שתחזרו רעננים.

בכל זאת רוצים קרוב לעונת השיא? נסו שבועיים לפני, שבועיים אחריי. למשל, כולם יודעים מתי הילדים יוצאים לחופש הגדול, אם תצאו לחופשה שבועיים לפני תגלו שתקבלו בדיוק את מה שרציתם אבל עם היתרונות של השקט לפני הקיץ.

אירוח באווירה כפרית

רבים ממשקי הבית ובעלי העסקים בוחרים באירוח כפרי כנופש המועדף עליהם. ישנם צימרים רבים המציעים נופש כפרי בכל מקום בארצנו היפה מראש פינה ועד אילת. אירוח כפרי בצפון הארץ הוא ייחודי ושונה משאר המקומות אליהם תגיעו. המרחבים הגדולים, גווני הירוק הרבים והמקומות המים השופעים נותנים אווירה של חו"ל בתוך מקום מוכר. כך תבחרו את מקום האירוח המתאים לכם ביותר: 

• תקציב - גם מחוץ לעונת התיירות כדאי להגיע עם תקציב מוגדר שיאפשר לכם ליהנות מאירוח כפרי איכותי, אטרקציות ואם תרצו גם קניות מבתי עסק מקומיים איכותיים. 

• אופי הנופש - הגדירו מה תרצו שיהיה במקום האירוח. תוכלו למצוא אירוח כפרי בצפון לזוגות, משפחות, קבוצות חברים, ימי חברה וקבוצות מטיילים. 

• המלצות - בקשו המלצות ממכרים עליהם אתם סומכים או מאתרים הסוקרים בתי הארחה. הימנעו מקבלת המלצות ממקורות אשר יש ספק באמינותם. 

• מיקום- בניגוד לעונות השיא בהם רוב העסקים בסביבה פתוחים וכך גם האטרקציות בשאר ימי השנה יהיה קשה להיות ספונטניים ולבדוק באותו יום. תכננו מראש את האטרקציות בטיול ובחרו את המקום הקרוב אליהם.