מהו קפה ספיישלטי specialty coffee? הקפה המיוחד תמונה: freepik

אם כבר יוצא לכם לשתות כוס קפה בכל יום, מדוע שלא תדרשו קפה מיוחד במינו? השם של קפה ספיישלטי מיד יתפוס לכם את האוזן, בכל זאת מדובר על שם מחייב

כמובן שהקפה הספציפי הזה עומד בדרישות ובציפיות שמוטלת עליו. אם בא לכם לשדרג את כוס הקפה היומית שלכם, אולי כדאי לכם לרכוש את פולי הקפה הללו. אך לפני שאתם מבצעים את הפעולה החלטנו להרים את הכפפה ולהסביר לכם מה בדיוק תקבלו. specialty coffee לא סתם הפכה להיות לבחירה נפוצה ופופולארית שהמון חובבי קפה מבצעים אותה. אם לחובבי קפה הבחירה הזו היא האידיאלית, אין סיבה שגם אתם לא תבחרו דווקא בה.

טעם בלתי נשכח

כאשר מדברים על specialty coffee אי אפשר שלא לדבר על הטעם המשובח שלו. הארומה והאיזון בין הטעמים הוא מושלם, כזה שאף סוג אחר של קפה מגיע לרמתו. המטרה היא כמובן לקלוע בול לטעם שלכם, כדי שתוכלו לחכות בקוצר רוח לכוס הקפה היומית. אם כבר שותים קפה באופן עקבי, חובה שהוא יהיה כזה שמשאיר טעם של עוד. זה בדיוק מה שעושה קפה ספיישלטי שיוצר תוך מחשבת תחילה על העניין הזה. אם אתם מחייכים בכל פעם שאתם לוגמים את כוס הקפה סימן שיש בו פלוסים רבים.

חשיבה על הפרטים הקטנים

הייצור של קפה ספיישלטי נעשה תוך הקפדה וחשיבה על הדברים הקטנים. אולי בעיניכם הם נראים שוליים, אך במבחן התוצאה הם אלה שעושים את ההבדל. כל רכיב שנמצא בתוך פולי הקפה הוא רכיב שחשבו עליו ותכננו אותו בקפידה. זה מה שהופך את פולי הקפה הללו להיות פולי קפה שכולם מנסים להשיג. ברגע שהקפה נותן מעבר למצופה ניתן יהיה להכתיר אותו בתור קפה משובח ואיכותי.

חובבי הקפה אמרו את דברם

השם specialty coffee הגיע מחובבי קפה שבחנו מספר רב של פולי קפה. אם לאותם חובבי הקפה היו רק מחמאות להגיד על פולי הקפה הללו, כנראה גם לכם יהיו רק מחמאות. אם אתם כבר כאן, לפחות תנסו להוציא את המירב מכוס הקפה היומית. חובבי קפה רבים מעידים כי מדובר על פולי הקפה המועדפים עליהם. אומנם אינכם מגדירים את עצמכם בתור חובבי קפה, אך מבחינתכם אין סיבה להתפשר בעניין הזה.

קפה שגדל בסביבה ירוקה

חשוב שתבינו מאיפה פולי הקפה מגיעים ומה הופך אותם להיות מיוחדים. פולי קפה מיוחד גדלים במקומות שבהם מקפידים על העצים ועל הצמחייה. כל פעולה שנעשית באותם מקומות היא פעולה מבוקרת שלא פוגעת בכל מה שקורה מסביב. בה לכם לשדרג את כוס הקפה שלכם? לפחות תעשו זאת מבלי להרגיש רגשות אשם. זה בדיוק מה שתוכלו להרוויח אם תחליטו לרכוש את פולי הקפה של קפה ספיישלטי.