שינובר גרופ לעסקי מכירות: הכלים לניהול שוטף ופשוט של העסק תמונה: freepik

על אף ההתפתחות המתמדת של הטכנולוגיה, יש שירות אחד שעסקים פשוט לא יכולים לוותר עליו, והוא שירות לקוחות טלפוני. בין אם הלקוחות צריכים תמיכה טכנית, לקבוע פגישות או דווקא להתעניין בקנייה של מוצר דרך הטלפון, מוקדי טלפונים הם פתרון טכנולוגי, יעיל ונוח לכל צורכי האינטראקציה העסקית בין העסק ללקוחות

להלן  הכלים ששינובר גרופ מציעה לעסקים המעוניינים להקים מוקד טלפוני:

מדוע עסק צריך מוקד טלפוני מפותח? שינובר גרופ מסבירה לנו

בשנים האחרונות חלה התפתחות ניכרת בשירותי קנייה דיגיטלית – הרבה חנויות עברו לשווק את מוצריהן באינטרנט, ויש עסקים שהגדילו והעבירו את כל העסק שלהם למצב מקוון, והם אינם מחזיקים יותר בסניפים פיזיים בארץ או בעולם. עם זאת, אחת הדרישות שיש ללקוחות בכל התחומים היא קיום של מוקד טלפוני למענה ולתמיכה, ויש המעוניינים גם במוקדי מכירות שיעזרו להם לקבל את המוצר או השירות שהם מחפשים. קבוצת שינובר גרופ היא אחת החברות הוותיקות בארץ להקמת מוקדים טלפוניים, והיא עומדת לשירותם של הלקוחות שלה מהרגע הראשון של ההתייעצות ולאורך כל הדרך בהקמת המוקד ובתפעול היום יומי שלו.
שינובר גרופ מקימה מוקדים טלפוניים מכל הסוגים
שינובר גרופ מציעה לכל הלקוחות שלה מגוון מוקדים טלפוניים בטכנולוגיה מתקדמת:
מוקד טלפוני פנימי – ידוע גם בשם אין האוס (In-house), זהו מוקד טלפוני שהעובדים שבו הם עובדי החברה. המוקד הפנימי עובד בשעות הפעילות המוגדרות של העסק, או 24/7 במקרה של מוקד חירום. המוקד נמצא בתוך החברה והוא חלק מהניהול הפנימי שלה.
מוקד טלפוני חיצוני – מוקד במיקור חוץ, שהעובדים שבו הם לא עובדי החברה אלא עובדים של חברה חיצונית המספקת שירותי מוקד טלפוני לעסקים. יש עסקים הבוחרים במוקד כזה כמוקד העיקרי שלהם בעסק, ויש המפעילים מוקד חיצוני כגיבוי בשעות העומס או כמוקד חירום מחוץ לשעות העבודה של העסק.
מוקד וירטואלי – מענה קולי חכם המנתב שיחות, שאינו מצריך מוקדנים אנושיים. המוקד מספק ללקוח את כל המידע שהוא צריך ומאפשר העברה של המידע לתוכן מילולי בשביל העסק.
השירותים של שינובר גרופ
כדי לתת פתרונות יעילים ומוצלחים לכל בעלי העסקים, שינובר גרופ מתחלקת לכמה חטיבות, וכל אחת מהן אחראית על נושא אחר הרלוונטי למוקד הטלפוני שלכם:
חטיבת המוקדים – למי שמעוניין במוקדנים במיקור חוץ, שינובר גרופ מספקת לכם מוקדים חיצוניים בכל גודל בהתאם לדרישות העסק שלכם.
חטיבת הפיתוח הטכנולוגי – שינובר גרופ דואגת לספק לכם מוצרים מפותחים מהשורה הראשונה, והיא עובדת קשה כדי לשמר את הידע הקיים בתחום וליצור את המוצרים החדשים הבאים בשוק.
שירות אינטגרציה – כל עסק שיש לו יותר ממערכת אחת צריך שהן "ידברו" זו עם זו, ולשם כך חטיבת האינטגרציה של שינובר גרופ קיימת. שינובר גרופ מוודאת בשבילכם שכל המערכות תקינות ושהאינטגרציה בתוך המחשב ובין המערכות פועלת כשורה.
ייעוץ והדרכה – לא בטוחים בגודל או בסוג המוקד הטלפוני שאתם צריכים? מעוניינים להדריך את העובדים באשר לשימוש במגוון המערכות החדשות? שינובר גרופ כאן בשבילכם כדי להסביר לכם כל שלב בדרך לתפעול שוטף ותקין של המוקד החדש שלכם.
הון אנושי וזיהוי תהליכי עבודה – שינובר גרופ מציעה ללקוחותיה שירותי גיוס והשמה מטעמם, כדי לוודא שהמוקד הטלפוני שלכם מאויש בצוות הכי אדיב ומקצועי שאפשר למצוא.

סיכום

מוקד טלפוני הוא מצרך חיוני של כל עסק, ושינובר גרופ היא אחת החברות המובילות בתחום להקמת מוקדי טלפונים מתקדמים שימלאו את כל הצרכים של העסק שלכם. בין אם אתם מעוניינים במוקד מכירות פנימי, או שאתם צריכים מוקדנים במיקור חוץ שיענו ללקוחות מחוץ לשעות הפעילות, שינובר גרופ תקים את המוקד שלכם ותלווה אתכם לאורך כל התהליך