תיק חדש לבית ספר - בחירה נכונה לפני החזרה ללימודים תמונה: freepik

תחילת הלימודים מעלה את הצורך להתחדש בציוד לבית הספר, כאשר אחד הפריטים שממש אי אפשר בעדיהם, ליטרלי, הוא תיק לבית הספר. אז נכון, לא כל שנה קונים תיק חדש ואפשר למחזר, אבל כשכן מגיע הצורך לבחור תיק חדש, כדאי שתקדישו כמה רגעים כדי לבדוק שהתיק שאתם קונים יעמוד בכל הקריטריונים החשובים

מעבר לכך, הוא גם צריך להיראות טוב על הגב, ולשקף את הסגנון ואישיות של הילדים. אז איך תקנו תיק שלא תתחרטו עליו? יש לנו כמה טיפים מועילים.

נוחות, נוחות, נוחות

כאשר קונים תיק חדש הנוחות צריכה לשחק תפקיד משמעותי. נוחות באה לידי ביטוי בהמון היבטים כמו למשל בגודל התיק, במערכת הגב שלו, ברצועות הכתפיים ואפילו בחלוקת התיק ומקומות האחסון (אבל לזה נקדיש סעיף שלם). בשורה התחתונה, התיק שבוחרים צריך לכלול את כל המקום לכל הציוד שלכם. כמו כן מערכת גב איכותית, עיצוב קל משקל ורצועות כתפיים מרופדות ומתכווננות הן תמיד תוספת מעולה, במיוחד כאשר מדובר בזאטוטים שלכם.

אחסון וארגון

ילקוט מאורגן היטב יהיה כל כך הרבה יותר נוח. אבל יש בפרמטר הזה הרבה יותר מאשר סתם תיק גדול. התיק צריך לכלול חלוקה נוחה של תאים, כיסים ואפילו חוצצים כדי לשמר על סדר בתוך התיק. אם משתמשים בלפטופ במהלך הלימודים, תא מרופד ונפרד ללפטופ יהיה הכרחי. אם מדובר בילדים קטנים אשר מביאים אתם קופסת אוכל, תא מבודד לאוכל יהיה פרט חשוב ובלתי נפרד. כמו כן כדאי שיהיו תאים קטנים לחפצים קטנים ותאים צדדיים בגודל מתאים לבקבוקי מים.

איכות ועמידות

תיקי בית ספר חשופים להמון בלאי, בואו, הם עוברים הרבה. ולכן חשוב לבחור בתיק עמיד שמיוצר מחומרי גלם איכותיים. האיכות בא לידי ביטוי בבדים שמהם מיוצר התיק, כאשר קונים לילדים קטנים, כדאי לבחור בתיק שמיוצר מבדים נושמים ועמידים בפני מים וכולל טכנולוגית נידוף זיעה. מלבד בדים, חשוב לשים לב לתפרים ולרוכסנים ולוודא שבכוחם לעמוד בקשיים של שנת לימודים עמוסה. תיק איכותי יותר יחזיק מעמד למשך זמן רב יותר וגם יציע הגנה טובה לחפצים בתוכו.

סגנון אישי

תיק בית הספר הוא הרבה יותר מעוד פריט פונקציונלי שנושא את הציוד לבית הספר. זהו אקססורי אשר משקף את האישיות ואת הסגנון האישי. התיק הנכון יגרום לילדים ללכת לבית הספר בביטחון ויהפוך את החזרה ללימודים להרבה יותר כיפית. בין אם בוחרים בתיק צבעוני ונועז, תיק עם דמות שאוהבים ובין אם בתיק סולידי ומעוצב, התיק הנכון יהפוך לפרטנר המושלם שילווה אתכם על בסיס יומיומי.

מאפייני גיל

פרט לא פחות חשוב הוא גיל הילדים, והוא מהווה שיקול משמעותי בעת בחירת תיק. לילדים צעירים בגיל הגן למשל יתאים תיק גב קטן ובו מקום לבגדי החלפה, בקבוק מים ולפעמים גם כריך. תיקים אלו זמינים בצבעים ועיצובים רבים וכוללים שלל תכונות מותאמות גיל. בכיתה א' חשוב לבחור בתיק גב איכותי ויציב עם מערכת גב מעולה, חלוקת תאים נוחה ועוד שלל תכונות שיקלו על המעבר לבית הספר כמו חיבור לעגלת נשיאה וכדומה. כאשר מגיעים לשכבות הבוגרות יותר, הצרכים משתנים בהתאם ויש לבחור תיק שמתיישר עם הסגנון של הילדים, כמו גם עם סדר היום ושגרת הלימודים שלהם.

זה לא כזה תיק לבחור תיק, כשיודעים לאן ללכת ומאיפה לקנות

רגע לפני ששנת הלימודים מתחילה, עליכם לבחור תיק חדש וזו החלטה שאין להקל בה ראש. אתם מוזמנים לעשות לעצמכם רשימה של כל התכונות החשובות ביותר, ובהתאם לבחור את התיק המתאים.
הקפידו לקנות תיק של מותג מוכר ואיכותי כמו YOLO, ואם אתם גרים בנתניה תשמחו לדעת שביולו נתניה מתחדשים כל הזמן וגם השנה מחכה לכם מבחר של התיקים מהקולקציה החדשה של המותג! שווה לבדוק את כל האפשרויות שיגרמו לילדיכם לחזור אל ספסל הלימודים עם חיוך גדול.