דק מסביב לבריכה עובדות מקצועיות שכדאי שתדעו תמונה: TREX - ברוך ברנר

קרוב לוודאי שאם אתם מתקינים בריכה חדשה בחצר האחורית, תרצו דק חדש ויפה כדי להשלים את המראה . כשאתם חושבים איזה דק להתקין ליד בריכה, יש לשקול גורמים שונים כגון: תקציב, בטיחות, תחזוקה, עמידות וכיצד הוא מתאים מבחינה אסטטית לבית ולנוף שלכם

הבריכה הינה האלמט המורכב ביותר להתקין סביבו דק, כיוון שהדק צריך להיות עמיד לחשיפה ממושכת לשמש ומים.

הדקים הסינטטים של חברת טרקס

בהשוואה לביצועים של דקים העשויים מעץ טבעי אשר מותקנים לצד בריכות, ועל ההשקעה העצוצה בתיזוק שלהם (חשבו על שיוף, הכתמה ואיטום מים... בכל עונה), הדקים שלנו מרעננים כמעט כמו הבריכה עצמה. תשכחו מדק שרק מוציא קוצים, נרקב, מתעוות ולא שומר על המראה. אצלנו תמצאו דקים מרהיבים נוחים ועמידים לאורך זמן. בין אם אתם מעוניינים לבנות דק לבריכה בשיטת "עשה זאת בעצמך" או לשדרג את הגינה בדק אורן, חברת טרקס תעזור לכם לשכוח מהקוצים, הריקבון והדהייה בשמש ולהירגע ביופי נוח ועמיד לאורך זמן. הדקים של טרקס עשויים מ 97% של חומרי גלם ממוחזרים (נסורת, שאריות עץ מנגריות ושקיות סופר משומשות). 3% הנותרים של חומרי הגלם של טרקס הם בעצם הקליפה שעוטפת את הדק - חומר מיוחד וסודי אשר פיתחו בחברה כדי לקבל דקים הנראים בדיוק כמו עץ טבעי אשר עמידים הרבה יותר. הבחירה בדקים של חברת טרקס הינה בחירה התומכת בבניה ירוקה, חיסכון בכריתת עצים ומוניעת הטמנת 190,000 טונות של פסולת. הדקים אפילו הונדסו כך שהטקסטורות של הדקים הסינטטים דומים לעץ טבעי. כך וכלו לקבל דק שנראה בדיוק כמו עץ – מבלי לכרות עץ אחד. ויותר מכך – הדקים הסינטטיים של חברת TREX ישרוד הרבה יותר שנים מאשר דק עץ טיבעי, וכך יחסוך בזבוז של חומרי גלם לשנים רבות. בזכות רמת העמידות הגבוהה של הדקים, תוכלו להתקין אותם בכל סביבה ותנאים והדק ישמור על המראה המרהיב בלי צורך לתחזוקה כלל.

טרקס – המגוון הרחב ביותר של אפשריות בשוק

הדגמים שלנו ניתנים להזמנה בכל מיני צורות, שיפועים וזוויות כך שיכולים לפרוס אותם כמעט על כל שטח ואפילו ניתן לכופף את הדק לצורות מעוגלות. חברת טרקס מוודאת שלרשותכם מגוון רחב ביותר של צבעים וטקסטורות מוקפדים, מדויקים, במראה יוקרתי וכמה שיותר דומים לדק עץ טבעי. בעקבות זאת, ישנם עיצובים מרהיבים שיכולים לשלב בדק בזכות היכולת הכיפוף ולהשתמש במגוון צבעים הרחב שלנו. ניתן ליצור ציורים ועיטורים על פני הדקים הסינטטים ובכך להפוך את הרצפה סביב הבריכה, חצר, גינה או המרפסת ליצירת אומנות. לאור כל אלה, הדקים הסינטטיים של טרקס הינם היפים והאיכותיים ביותר שתמצאו בשוק. אתם אפילו יכולים ליהנות מדק סינטטי, גם אם אין לכם גינה גדולה, חצר או בריכה, הדקים הסינטטיים של חברת TREX מתאימים להתקנה אף במרפסת. אצלינו תמצאו דגמים שונים המדמים זנים שונים של עץ טבעי- יש דקים המדמים איפאה, במבוק, אורן, טיק, קרוליינה, קומארו וטיק בורמזי. אם עדיין לא שוכנעתם, תדעו שיש 25 שנות אחריות לכל המוצרים שלנו, ועל הדקים מהדור השלישי יש אפילו 50 שנות אחריות. 

בואו אלינו לפגישת ייעוץ, נשמח לעזור לכם לבחור את הדק הנכון עבורכם. לכל שאלה, ביקורת או בעיה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו, נשמח לעזור לכם למצוא פיתרון מספק. לאחר קראת מאמר זה כנראה הבנתם שהדק הסינטטים של חברת טרקס היא הבחירה הנכונה. צרו קשר עם חברת TREX המומחים בייצור והתקנה של דקים סינטטיים. מעל הכל לחברת טרקס חשוב ששירות הלקוחות יעיל וטוב כך שכל לקוח יקבל מענה כמה שיותר מהיר ומספק. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני: 077-997-3060 או לבקר באולם התצוגה של החברה בכתובת: רחוב יד חרוצים 6, נתניה.