מאווררי תקרה מומלצים לשנת 2024 תמונה: freepik

עדיין לא בטוחים אם לבחור מזגן או מאוורר? לא יודעים איזה מאוורר תקרה הכי יתאים לחדר שלכם? תוהים למה כדאי לקנות מאוורר דווקא בחורף? כל התשובות כאן:
חכו רגע עם המזגן , למה לוותר על מאווררי תקרה?

יותר מדי אנשים בוחרים להפעיל מזגן ברגע שהטמפרטורה קצת לא מתאימה להם, ומעט מדי מתוך אותם האנשים מבינים את הטעות שהם עושים. אם נשווה בין כמה קריטריונים משמעותיים נגלה שהרבה יותר משתלם ונעים להפעיל מאוורר תקרה (או לרכוש אותו מלכתחילה), מאשר לפנות שוב למזגן.

הקריטריון הראשון והמשמעותי ביותר הוא - כמה זה יעלה לנו. והתשובה היא שמזגן ככל הנראה יעלה הרבה יותר ממאוורר תקרה. גם בעת הרכישה וגם מבחינת עלויות שימוש, תוכלו לזהות פער של מאות שקלים בין שני המכשירים. מזגנים הם בין המכשירים ששואבים הכי הרבה אנרגיה בבית מבלי שאפילו נשים לב לכך, ולא די בכך, גם עלות ההתקנה של מזגן היא גבוהה הרבה יותר מעלות ההתקנה של מאוורר תקרה. הסיבה לכך היא כמובן המורכבות שבתהליך ההתקנה עצמו. עלות אחרונה שכדאי להכיר היא עלות התיקון. לצערנו, היום כמעט לא ניתן למצוא מכשיר חשמלי שאינו מתקלקל עם הזמן. בניגוד למאווררי תקרה שלא דורשים יותר מדי תפעול, תיקון מזגנים כרוך לא פעם בהחלפת רכיבים, ניקוי מסננים וכדומה, וזה כמובן - מקפיץ את העלויות.

הקריטריון הבא הוא איכות - גם של האוויר וגם של הסביבה. כל אחד יודע שהמזגן למעשה ממחזר את האוויר הקיים בחדר ורק משנה לו את הטמפרטורה, בעוד שמאוורר תקרה כמו מחליף ומרענן אותו בכך שהוא מפזר את האוויר ולא פולט אותו מחדש. בהפעלה של מאווררי תקרה לא נפלטים גזים פחמניים המזיקים לסביבה, לעומת הפעלה של מזגנים שכרוכה בהרבה כאלו הודות לצריכת החשמל המוגברת.
ויש עוד יתרונות למאווררי תקרה שכדאי להכיר, הנה עוד כמה:

מהם היתרונות של מאווררי תקרה?

אז על העלויות הנמוכות בהשוואה למזגנים כבר דיברנו, אבל מה עם שאר היתרונות?
למרות שמאוורר תקרה רק מפזר את האוויר הקיים בחדר, הוא יכול להוריד את הטמפרטורה שלו בכמה מעלות בודדות ולתת תחושה נעימה הרבה יותר. חוץ מזה, משב הרוח הקבוע שמוציא מאוורר תקרה שם סוף לתופעה שאין אחד שלא היה רוצה להיפטר ממנה - היתושים! בלי להרוג, למעוך או לרסס שום דבר, המאוורר מפחית כמעט לחלוטין את הסיכוי לעקיצות יתושים בבית.
מכירים את הריב הקבוע בין האחים על הטמפרטורה של המזגן? אז כדאי לזכור שמאוורר תקרה לא גורם לריבים כאלו, הוא פשוט יותר אוויר נעים לכולם. ואם בכל זאת יש לכם מזגן - מאוורר תקרה יכול רק לשפר את השימוש בו כי הוא מאפשר פיזור שווה של הטמפרטורה הרצויה בכל החלל. ואם כבר חזרנו לעניין הטמפרטורה, שווה לדעת שמאוורר תקרה יכול גם לחמם! אם הופכים את כיוון המאוורר הוא יוריד את האוויר החם שהצטבר בתקרה כלפי מטה ויעניק טמפרטורה גבוהה יותר לאוויר החדר.
היתרון האחרון הוא העיצוב - היום אפשר למצוא מאווררי תקרה מעוצבים שיתאימו לכל חלל, לצד מאווררים מיוחדים כמו מאווררי תקרה עם תאורה שניתן לשלוט עליה מרחוק. כל שנותר הוא לבחור.

איך לבחור מאוורר תקרה שיתאים לכם בול?

יש כמה צעדים פשוטים שיעזרו לכם לבחור מתוך מגוון מאווררי תקרה שיש כיום בחנויות:
לא כל מאוורר מתאים לכל חלל. יש מאוורר תקרה שמיועד לאזורים סגורים, יש אחד לאזורים מקורים ויש מאוורר לאזורים פתוחים לגמרי. כלומר, מאוורר תקרה למרפסת לא יכול להיות מאותו הסוג כמו מאוורר תקרה לחדר ילדים.
מאווררי קרה לא קונים מכל חברה. שימו לב שאתם רוכשים מכשיר מחברה מוכרת ומומלצת, וכזו המעניקה ללקוחותיה שירותי הקנה, טיפול ואחריות ראויים.
רוצים להפעיל את המאוורר שלכם עם החוט הקלאסי שכולם מכירים או להמשיך לראות טלוויזיה בנחת ולהפעיל או לכבות אותו מהספה? מאוורר תקרה עם שלט יתאים יותר למי שאוהב את הנוחות שלו.
יש מאווררי תקרה שיהיו טובים רק לימי הקיץ, אבל יש גם מאווררי עם מנגנון חורף שבאמצעותו ניתן לשנות את כיוון ההפעלה ולפזר אוויר חם כלפי מטה כפי שציינו קודם. אם אתם בוחרים מאוורר תקרה לחלל פתוח למשל, אין סיב לבחור בדגם עם מנגנון חורף.
כמה אנחנו יכולים ורוצים לשלם הוא קריטריון לא פחות חשוב מאחרים בבחירה של כל מוצר חשמלי. אבל יש גם שאלות כמו כמה גדול צריך להיות המאוורר בהתאם לגודל החלל, וכמה כנפיים היינו רוצים שיהיו לו (יותר כנפיים = בדרך כלל יותר עוצמה).

בדקנו מה אומרים הגולשים של 'זאפ'

כשעברנו על ההמלצות באתר ההשוואות המוכר 'זאפ', זיהינו כמה אלמנטים שחזרו על עצמם בביקורות של המכשירים המומלצים ביותר. תחילה, מאוורר תקרה מומלץ בעיני הגולשים היה כזה שמורכב ממנוע עוצמתי, חסכוני ושקט. לאחר מכן, פנו גולשי האתר לאפיין מאווררי תקרה מומלצים על ידי תכונות ייחודיות כמו מצב חורף, תאורת לד, עיצובים מותאמים ומגוון מהירויות הפעלה.

מה הופך מאווררי תקרה של חברת סטאר למאווררים המומלצים ביותר?

אז בדקנו את ההיצע בשוק וגילינו שיש סדרה אחת של מאווררי תקרה שכל הקריטריונים האלו מופיעים בה, ובמחירים הוגנים. סטאר מאווררי תקרה היא סדרת מוצרים מצוינת שמעניקה ללקוח שקט ורוגע, לא רק בגלל האחריות שמתלווה אליהם או האוויר הנקי, אלא גם כי המנועים שלהם שקטים ועמידים ללחות כך שאין שום גורם מפריע או סיבה לדאגה. מאווררי תקרה סטאר מגיעים במגוון רחב וייחודי של עיצובים, כשחלקם מוגדרים תחת הקטגוריה "סדרת מעצבים" כיוון שתוכננו על ידי מעצבים מומחים לדקורציה ויעילות גבוהות מהרגיל. אז אם אתם רואים מאוורר סטאר במבצע, ואתם בדיוק מחפשים מאוורר תקרה, אתם כבר יודעים מה כדאי לעשות.