מה חשוב לדעת לפני הזמנת שירותי ביובית בנתניה? אילוסטרציה | pexels

אם אתם גרים בנתניה ויש לכם בעיית ביוב, לא תוכלו להתעלם ממנה ותצטרכו לנקוט בפעולה כלשהי כמה שיותר מהר

יחד עם זאת, חשוב לדעת את מי להזמין כדי לטפל בה – האם ניתן להסתפק באינסטלטור או שמא צריך לפנות אל קבלן ביוב שמספק שירותי ביובית בנתניה. בשורות הקרובות נסביר לכם מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים משאית ביוב בנתניה, כך שלא תבזבזו כספים לשווא וגם לא את הזמן שלכם ושל בעל המקצוע.

מה ההבדל בין שירות ביובית לשירותי אינסטלציה?

על מנת להבין מתי אתם צריכים ביובית, עליכם קודם כל לדעת מהם ההבדלים בין שירותי אינסטלציה לשירותי ביובית. אם הבעיה ממוקמת בתוך הדירה שלכם, ככל הנראה שאינסטלטור רגיל יוכל לעזור לכם ולפתור את הבעיה. ביובית, לעומת זאת, אחראית על תקלות מורכבות הרבה יותר שמתרחשות בקווי הביוב שיוצאים מהמבנה ועד לחיבור עם צנרת הביוב הראשית של עיריית נתניה.

למעשה, אם מדובר בסתימה קלה בביוב יתכן שניתן לפתוח אותה עם חומר לפתיחת סתימות שאפשר לרכוש בכל חנות או בעזרת באמצעים נוספים שיש בכל בית כמו פומפה. אם לא מצליחים, צריך לפנות לאינסטלטור בכל זאת על מנת שיעזור לכם. לסתימות מורכבות יותר ככל הנראה יהיה צורך בביובית. הנה כמה מקרים נפוצים שיעזרו לכם להבין מתי כדאי להזמין אינסטלטור ולוותר על שירותי ביובית:
· המים לא יורדים בכיור המטבח – ניתן לנסות לטפל בבעיה על ידי ניקוי הסיפון או שימוש בחומר לפתיחת סתימות. אם זה לא עוזר, יש להזמין אינסטלטור.
· המים לא יורדים בחדר הרחצה – גם במקרה הזה ניתן להשתמש בחומר לפתיחת סתימות. אפשרות נוספת היא על ידי שימוש בחוט ברזל או הזמנת אינסטלטור.
· יש סתימה בשירותים – אפשר לנסות להשתמש עם פומפה ואם זה לא מצליח אז לפנות לאינסטלטור.

שירותי ביובית בנתניה – המקרים הנפוצים בהם צריך אותם

הזמנת שירותי ביובית בנתניה ובערים נוספות נדרשת כאמור כאשר מדובר בבעיות ביוב ממש מורכבות, כאלה שקשורות לצנרת היותר עמוקה שאף יוצאת מהמבנה. הביובית היא בעצם כלי רכב שמאובזר במשאבות חזקות שמספקות לחץ מים גבוה, צינורות באורכים שונים, ראשי צינור ומיכל אחסון לנוזלים שנשאבים. ניתן לציין כמה מקרים נפוצים בהם נדרשת ביובית:
· פתיחת סתימות – כאשר ישנן סתימות קשות בקווי הביוב הראשיים, רק לחץ מים חזק יצליח לשחרר אותן, בשילוב עם ראשי צינור מיוחדים שיכולים לקצץ שורשים, לרסק אבנים ולהמיס שומנים.
· שאיבת הצפות – כאמור, לביוביות יש משאבות עוצמתיות ומיכלים ענקיים וזאת על מנת לבצע שאיבה של כל סוגי ההצפות, בין אם הן מחוץ למבנה או בתוכו.
· שטיפת קווי ביוב – שירות שמתאים לכל קו ביוב באופן תקופתי, אך במיוחד לקווי ביוב ישנים שכמות הסתימות בהם מאוד בעייתית.
· שאיבה של בורות ביוב – מי שמחזיק בבורות שכאלה נדרש להזמין ביובית בנתניה אחת לתקופה על פי חוק על מנת לרוקן אותם. למשל, מי שיש לו בור ספיגה או בור שומן.

כשצריכים שירותי ביובית באזור נתניה, העדיפות היא לקבל אותם מקבלן ביוב מורשה. כך ניתן להיות בטוחים שתמיד תהיה ביובית שתתאים לסוג המשימה ותנאי השטח (ביובית משאית גדולה, ביובית סטנדרטית מבחינת הגודל, ביובית נמוכה וקומפקטית או ביובית ניידת על עגלה) ושהצוות יוכל לבצע גם פעולות נוספות בשטח, כמו תיקון של שברים בצנרת ואפילו החלפה שלה.

 

**תוכן שיווקי