כיצד לכתוב מודעות גוגל שמושכות קליקים: טיפים למודעות ממירות תמונה: CHATGPT בינה מלאכותית

אם למעלה מ-60% מהרוכשים באופן מקוון מקליקים קודם על מודעות ממומנות של גוגל, זה לא מפתיע שהפופולריות של פרסום ממומן בגוגל רק הולכת וצוברת תאוצה

כדי לגרום למודעה שלכם למשוך קליקים ולהפוך לממירה, נדרשת הבנה בקופי של מודעות גוגל אדס והרבה מקצועיות. רוצים ללמוד על רגל אחת איך עושים את זה? מומחי SFB פינו את הזמן לכתוב את המאמר הממוקד בכתיבת מודעות גוגל שאי אפשר להתעלם מהן.

עשיתם הכל וזה לא הצליח? איך יוצרים מודעות גוגל אדס שנותנות תוצאות מעולות?
יכול להיות שעשיתם מחקר מילות מפתח מצוין, הגדרתם תקציב מדויק ואתם בודקים את A/B נון סטופ, אבל עדיין, המודעות של הקמפיין שלכם לא מביאות את התוצאות המיוחלות. למה זה קורה? פשוט, מפני ששוק מודעות ה-PPC רווי בטירוף, ובהרבה מקרים אתם צריכים ליצור בידול משמעותי ולבלוט מעל המתחרים כדי לקבל את תשומת הלב של המקליקים הפוטנציאליים. אז איך יוצרים מודעת פרסום ממומן בגוגל שמושכת

ולשים כמו פרפרים אל הפלורוסנט?
קופי למודעות גוגל אדס - הרבה יותר מכתיבה טובה
כתיבה מעולה למודעות אדס מתגמלת אתכם בציוני איכות גבוהים יותר, זה בדוק. קופי טוב למודעה שלכם הוא ההזדמנות שלכם להרוויח מצד אחד חשיפה מוגברת ומצד שני, עלויות נמוכות יותר.
יש לכם מרחב מוגבל לפעול בו ואתם צריכים לנצל אותו בצורה הנכונה והמתוחכמת ביותר שיש. בשביל זה אתם חייבים טאלנטים בניסוח מודעות פרסום ממומן בגוגל שתמשוכנה את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים ותגרומנה להם אינטואיטיבית ללחוץ על המודעה.

איך יוצרים קופירייטינג סופר ממיר למודעת גוגל אדס?
קופי לפרסום ממומן בגוגל צריך לבצע 3 משימות וכמו שצריך:
1. למשוך את תשומת הלב של המשתמשים: אסור, ממש אסור שלקוחות פוטנציאליים ידלגו על המסר השיווקי שלכם.
2. לדבר אל נקודת כאב ספציפית ולהבטיח פתרון.
3. לספק קריאה לפעולה - כי אחרת, מה עשינו?

שיעור קופירייטינג למתחילים: אל תלכו רחוק, פשוט תבדקו קופי של מודעות אפקטיביות
כדי להבין איך יוצרים מודעות פרסום בגוגל אדס בדגש על תוכן ממיר, פשוט לכו לבדוק מודעות איכותיות וממירות שעבדו ברשת. הסתכלו על מותגים גדולים ובדקו איך הם מושכים לקוחות להקליק על המודעות שלהם. כעת, כל מה שתצטרכו הוא לקחת את הניסוח שלהם כתבנית ולהזין לתוכו תוכן שרלוונטי לכם.
אם אתם רוצים שירות מקצועי באמת, חברת SFB מציעה שירותי פרסום ממומן בגוגל בדגש על תוכן של מודעות אדס שמושכות לידים וממירות אותם בלי בעיה.

רגש הוא תותח מכירות - השתמשו בו כשאתם מנסחים מודעת גוגל אדס
מחקר של IPA DATABANK זיהה שמודעות שפנו אל הרגש השיגו פי שניים פניות ממודעות רציונליות. השתמשו בערכים ובשמות שפונים אל תחושה של הלקוח כגון: עניין, הפתעה, תענוג, התרגשות, בידור, חיבה, הנאה, או תקווה ובכך שפרו את היכולת שלכם לגרום ללקוחות שלכם להקליק על המודעה שלכם.

כשאתם כותבים: דברו ללקוח ספציפי
חשוב מאוד לאפיין בצורה מדויקת את קהל היעד שלכם, לזהות את הצורך והכאב שלו וממש לכתוב כאילו הוא עומד לפניכם. לקוח שמזהה מודעה שנוגעת בצורך שלו ומציגה פתרון, ירצה להקליק ולבדוק על מה מדובר. זה בטוח.

SFB - סוכנות פרסום ממומן שגורמת לעסק שלכם לגדול במהירות

רוצים פרסום ממומן בגוגל שעובד, מגדיל את כמות הלידים החמים והממירים ומרחיב את היקף המכירות? חברת SFB מתמחה בניהול קמפיינים ויצירת מודעות גוגל אדס ממירות עם תוכן שאי אפשר להישאר אדישים אליו וקמפיינים ממומנים שמביאים תוצאות ובגדול.

 

**תוכן שיווקי