צילום: freepik התקנת מצלמות לבניין משותף צילום: freepik

אתם גרים בבניין משותף ולאחרונה קרה יותר מפעם אחת שאנשים פשוט נכנסו אליו ואתם לא יודעים מיהם?

צילום: freepik

ככל שהבניין המשותף שלכם יותר גדול, כך הסיכוי שיעברו בו יותר אנשים, חלקם לא מוכרים לאף שכן, גדול יותר. מצד אחד אפשר להבין מדוע זה קורה, שכן שליחים מגיעים, אנשי מקצוע, חברים וקרובי משפחה, אך מצד שני, גם אנשים שרוצים להזיק לבניין יכולים לנסות להיכנס אליו. מה תעשו אם באמת תתחיל גם אצלכם מכת גניבות? והאם יש דרך כלשהי שבעזרתה תוכלו לאתר את הגנבים? האמת היא, שהאפשרות של התקנת מצלמות לבניין משותף בהחלט יכולה להוכיח את עצמה, כך שזה לא במקרה שאנחנו רואים באינספור בניינים משותפים מצלמות כאלה. שווה לחשוב על כך בחיוב אם אתם רוצים לישון בשקט ואם אתם רוצים להבטיח שבמקרה הכי גרוע, באמת תהיה לכם דרך לאתר את הגנבים, את הפורצים או את המזיקים השונים.

איך לבחור את מערכת המצלמות הכי טובה שיש?

האמת היא, שכאשר מדברים על התקנת מצלמות אבטחה לבניין משותף צריך לשים לב תחילה לשאלה באיזו מערכת מצלמות אתם בוחרים. האם נדמה לכם שכל מערכת מצלמות תעשה את העבודה? והאם כל מערכת מצלמות מציעה בדיוק את אותה האיכות? התשובה היא כמובן לא. לכן, אם אתם רוצים להבטיח שתצאו מרוצים ושאתם לא סתם מתקינים מצלמות מאיכות ירודה, יש כמה דברים שכדאי לברר מראש. למשל, האם מדובר על מצלמות איכותיות? לכמה שנים הן יכולות להחזיק מעמד? האם הן גם מקליטות הכול? והאם הן משדרות את ההקלטה אונליין? האם מדובר על מצלמות עם טווח צילום גדול וכמה שיותר נרחב? והאם יש להן יכולת לצלם גם בחושך? חשוב לשים לב לכל הפרטים האלה, כי בסופו של דבר הרעיון הוא להתקין את מערכת המצלמות הכי טובה שיש.

איך תתקינו את המצלמות?

לבסוף, כאשר מדברים על התקנת מצלמות לבניין משותף צריך להבין שמדברים על עבודה מקצועית לכל דבר ועניין. זה אומר שאפילו אם חשבתם לרגע להתקין לבד את המצלמות כי אחד מהשכנים הוא בעל "ידיים טובות" והוא אוהב לבצע עבודות מהסוג הזה, לא בטוח שזה כדאי. בפועל אנחנו רואים שהתקנת מצלמות מהסוג הזה לבניינים משותפים זו עבודה שצריך לבצע בצורה מושלמת. צריך לבחור את המקום הנכון וצריך להבטיח שכל מצלמה באמת מנצלת את מלוא הפוטנציאל שלה. כמו כן, יש היום לא מעט חברות שלא רק מוכרות לכם את המצלמות הכי טובות שיש, אלא גם מציעות שירותי התקנה. לכן, אם תוכלו להזמין שירותי התקנת מצלמות לבניין משותף מאנשי המקצוע הכי טובים שיש, למה שתוותרו על כך? אין ספק שכל הדיירים בבניין המשותף שלכם יוכלו לישון הרבה יותר ברוגע אחרי התקנת המצלמות ולכן לא כדאי לדחות את העניין.