צילום: freepik בדק בית לדירה חדשה צילום: freepik

רכישה של דירה באקלים הכלכלי במדינת ישראל זו חוויה בה מושקעים לא רק כספים רבים אלא חלומות, תקוות ורגשות מעורבים. לא פעם רכישה של דירה היא סוג של סמל סטטוס, הרגע בו אתם יכולים להגיד לעצמכם ש 'עשיתם את זה', הגעתם ליעד, הגעתם לקרקע היציבה, לביטחון עליו תמיד חלמתם

צילום: freepik

בחירה של דירה או בית חדשים לא מלווה רק בסדרה של פעולות משמחות ומהנות כמו רכישה של רהיטים חדשים ועיצוב המרחב על פי ראות עיניכם. מדובר, בין היתר, על תהליך בו עליכם, בתור רוכשי הדירה,לבצע סדרה של פעולות הדורשות מכם להבין לעומק בדיוק מה הפריט אותו רכשתם והאם הוא עומד בסטנדרטים להם קיוויתם.
במידה ואתם רוכשים דירה יד ראשונה מקבלן התהליך על פניו פשוט יותר. מדובר על דירות חדשות העומדות מטבע הדברים בתקנים העדכניים של משרד הבינוי והשיכון. אלא, שבמידה ואתם רוכשים דירה יד שניה, ללא כל ספק, יש כמה פרמטרים אותם כדאי שתבדקו לפני שאתם צוללים לעובי הקורה.
היום נדבר על מה הדברים אותם יש לבדוק בדירה חדשה ולמה חשוב שהעבודה תיעשה על ידי אלו המוכשרים לבצע את המהלך ולכן מומלצת לבחור חברת בדק מומלצת ומקצועית כמו הדר בדק.

מה הדברים אותם יש לבדוק בבית חדש?

כאשר אנחנו מדברים על בדק בית לדירה חדשה אנחנו מדברים למעשה על בדיקה של הקונסטרוקציה של הדירה, כלומר, על התשתיות מהן מורכבת הדירה מההתחלה ועד הסוף. כאן נרכז רשימה קצרה של האלמנטים אותם כוללת בדיקה מהסוג הזה:
1. בדיקה של הצנרת: צנרת, בייחוד ישנה, עלולה לעשות לא מעט צרות לאלו העוברים לדירה ולא מודעים להיסטוריה של המערכת. בדיקה של הצנרת היא הכרחית במובנים רבים בייחוד משום שבמידה ויש לבצע שיפוץ, הרי שטיפול בצנרת עדיף שיתרחש כאשר עדיין אין דיירים חדשים בנכס.
2. בדיקה של חשמל: היום אנחנו נעזרים בחשמל בכמות גדולה בהרבה מזו בה נעזרנו עד לפני לא הרבה שנים. בדירות ישנות אנו עלולים להתקל במערכות ישנות שלא מתאימות די הצורך לצרכים שלנו היום, במאה ה-21. לכן, בדירה של דירה בין היתר כוללת בירור האם מערכת החשמל הישנה יכולה לעמוד בסטנדרטים של העת המודרנית.
3. בדיקה של לקויי בניה שונים: מי מאיתנו יכול להיות ערב לכך שהקבלן בנה את הדירה על הצד הטוב ביותר בלי לחפף בשום צורה בשיטת 'יהיה בסדר' ? . כאשר אתם שוכרים שירותים המבצעים בדק דירה מההתחלה ועד הסוף, אתם יכולים להיות רגועים ולהרגיש כי אתם באמת נמצאים בידיים טובות, של אלו שיכולים לתת לכם מענה מלא מההתחלה ועד הסוף.
אנחנו נמצאים כאן כדי לאפשר לכם ליהנות מדירה העונה לצרכים שלכם לאורך כל הדרך. אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו כדי שנוכל לתאם זמן הגעה לנכס שלכם בהקדם האפשרי.