תמונה | 123rf כללי הברזל להזמנת הובלה בנתניה תמונה | 123rf

צריכים מוביל בנתניה ולא יודעים איפה מתחילים? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נעניק לכם מגוון רחב של טיפים מקצועיים שיסייעו לכם להזמין הובלה בנתניה ולכל עיר אחרת במהירות ובמחיר הוגן ולעבור את התהליך בשלום. הכתבה נכתבה בשיתוף האתר ask5.co.il

תמונה | 123rf

בודקים המלצות של חברים

לפני שאתם רצים לאינטרנט ומחפשים חברת הובלה שאתם לא מכירים, אנחנו בהחלט ממליצים לכם לשאול חברים ומכרים האם הם מכירים וממליצים על חברת הובלה שהם כבר שכרו ממנה את השירות.
זו כמובן לא הבטחה לכך שהכל הולך להיות בסדר ולעבור בהצלחה, אך זה בהחלט ייתן לכם סוג של שקט נפשי אם תדעו שהזמנתם חברת הובלה שחבר או בן משפחה שרוצה שיהיה לכם טוב המליץ לכם עליה. שוב, חשוב לציין שגם אם קיבלתם המלצה מחבר או בן משפחה, אתם עדיין צריכים לבצע את כל הבדיקות שעליהם נדבר מיד.

לוקחים 3 הצעות מחיר לפחות

מאחר שהמחיר אינו קבוע, כדאי ומומלץ להשוות הובלות בנתניה באמצעות האתר ask5. אגב, זה לא משנה אם אתם גרים בנתניה או כל מקום אחר בארץ, אנחנו ממליצים לכם לקחת לפחות 3 הצעות מחיר לפני שאתם מתקדמים.
אם יש לכם הובלת דירת 2 או 3 חדרים ומעלה מזה, אנחנו אפילו ממליצים לכם להזמין את המוביל אליכם לביקור מקדים כדי לתת הצעת מחיר בדירה לפי כמות התכולה. אם יש לכם הובלה קטנה יותר של פריט בודד, תוכלו להסתפק ברשימה שתכינו או באמצעות שליחת סרטון מוקלט. בכל אופן, עכשיו כשאתם מכירים את המחירים תוכלו לבדוק לעומק את הצעות המחיר שאתם מקבלים ולבחור במשתלמת ביותר.

מחפשים המלצות וקוראים חוות דעת

הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא להזמין חברת הובלות בלי המלצות ובלי חוות דעת של לקוחות. בסופו של דבר, חוות דעת, אם הן אמיתיות כמובן, יוכלו לשפוך לכם לא מעט אור על איכות חברת ההובלה ועל האמינות של המובילים. כיום יש מגוון רחב של אתרים מקצועיים שמפרסמים חברות הובלה ומציגים ביקורות אמיתיות על השירות שלה. תשתמשו בזה ותקראו את כל חוות הדעת, בסופו של דבר אין כמו רושם ראשוני ואם הוא לא טוב, אל תזמינו את חברת ההובלה.
חשוב לציין שבעידן האינטרנטי ניתן למצוא מידע על כמעט כל מוביל ואם לא מצאתם, יכול להיות שמדובר במוביל חדש או כזה שמחליף את שמו בעקבות מוניטין לא טוב.

בודקים את המחירים

אל תזמינו מובילים לפני שאתם יודעים מה המחיר המקובל של הובלה דומה. במידה ותעשו את זה, חברת ההובלה תזהה את חוסר הידע והחולשה שלכם ותוכל לעקוץ אתכם במחיר. כנסו למחירון המומלץ לצרכן ובדקו כמה עולה הובלה כמו שלכם. קחו בחשבון שתמיד יש אלמנטים שמייקרים את העבודה מפני שהם הופכים אותה למורכבת.
למשל, אם אין לכם בבניין מעלית והמוביל יצטרך להגיע עם מנוף זה יעלה לכם יותר כסף כמובן. בנוסף, אם יש תכולה שצריך לפרק לפני ההובלה, כמו דלתות של מקרר או רהיטים, קחו בחשבון שזה ייקר את ההובלה. בכל אופן, בדקו את המחיר לפני שאתם מתקשים למוביל כדי לדעת אם הצעת המחיר שאתם מקבלים ממנו היא הוגנת.

חותמים על הצעה מסודרת

האמינו לנו שהדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה שמוביל יאחר אליכם או יבריז לכם, לא עלינו. לכן, אנחנו ממליצים לכם לחתום על חוזה מסודר שמפרט את כל האלמנטים של העבודה. החוזה הזה צריך להציג את התאריך של ההובלה, את השעה שלה, את כמות התכולה, האלמנטים שמייקרים אותה, מספר מובילים שמגיעים, כמות הארגזים שבעל המקצוע מספק וכמובן את המחיר כולל מע"מ.
השאירו את הכוח בידיים שלכם והוסיפו לחוזה סעיף שמטפל במקרים של תקלות. בעל המקצוע רוצה להרוויח כמה שיותר כסף ואם הוא יקבל הצעה יותר משתלמת מלקוח אחר, יכול להיות שיעדיף לעשות עבורו את ההובלה. לכן, הכניסו לחוזה סעיף שאומר שבמידה והמוביל מבריז לכם הוא יצטרך לשלם לכם פיצוי של סכום כסף כלשהו.

בודקים אם יש אחריות וביטוח

אנחנו בטוחים שאתם רוצים שהתכולה שלכם תגיע בשלום לבית החדש, אבל מה לעשות, זה לא תמיד מה שקורה. לכן, אנחנו ממליצים לכם לבטח את עצמכם לפני ההובלה. מה זה אומר בפועל? בדקו עם חברת ההובלה אם יש לה ביטוח של תכולה בהעברה, זה אומר שהחברה מכוסה בגין נזקים שקורים תכולה בזמן הנסיעה. אגב, לרוב חברות ההובלה לא יהיה ביטוח כזה מהסיבה הפשוטה שהוא יקר מאד.

בכל אופן, ודאו עם חברת ההובלה על מה היא כן לוקחת אחריות. מה קורה במקרים שטלוויזיה נשברת? מה קורה אם הארון שלכם נשרט? מה קורה אם המנוע של המיטה המתכווננת ישבוק חיים לאחר המעבר. את כל אלה אל תשאירו לסוף ואל תחכו להפתעות לא נעימות, בחרו בחברת הובלה שמספקת לכם תשובות לשאלות הקשות הללו כדי שיהיה לכם למי לפנות בשעת הצורך. אנו בכל אופן ממליצים ללכת רק על מובילים עם ביטוח מתאים.

לסיכום, אין ספק שמעבר דירה בכלל, והובלת דירה בפרט, הוא פרויקט מורכב שקשה מאד לצלוח אותו ללא תקלות. עם זאת, אם תיישמו את הטיפים שהבאנו לכם במאמר זה, אנחנו בטוחים שתצליחו לצלוח את המשימה בשלום. בנתניה יש חברות הובלה מומלצות רבות ואם תעשו מעט הכנה מקדימה ותשוו הצעות מחיר, תוכלו להזמין מובילים מומלצים במחירים הוגנים.