תמונה: מגשי אירוח פינגר פוד איך יוצרים תפריט מושלם לאירוע עסקי או פרטי? תמונה: מגשי אירוח פינגר פוד

אורחים אשר מוזמנים לאירוע עסקי, פרטי או אחר, שופטים אותו בדרך כלל על פי 2-3 פרמטרים עיקריים. המיקום והמועד בו הוא נערך, עד כמה הוא מסודר ומאורגן ומה סוג ואיכות האוכל שהוגש להם במהלך האירוע

תמונה: מגשי אירוח פינגר פוד

הרבה פעמים הפרמטר של התפריט, גובר על פרמטרים אחרים ולא פעם זה מה שנשאר בזיכרון מהאירוע. מה הוגש, כמה ועד כמה זה היה טעים, איכותי ומקורי.
לכן אנחנו מקפידים לעבור קשה בשביל לייצר תפריט מושלם לאירוע עסקי או פרטי. אנחנו שוכרים את החברה הטובה ביותר שיכולה לספק לנו תפריט ברמה שאנו מצפים לה, וביחד בונים תפריט שיתאים לציפיות של האורחים, יעמוד בדרישות שלנו ויתאים לתקציב שעומד לרשותנו.

כשאנחנו פונים אל קייטרינג מונייר בשביל לבנות תפריט לאירוע עסקי או פרטי, יש לנו אפשרות ליהנות מתפריט מושלם לאירוע עסקי או פרטי המתבסס על מגשי אירוח שהחברה מכינה ומספקת עבורנו. מדובר על מכלול רחב ומגוון של מגשים אשר יכולים להתאים לא רק לסוגי האירועים שציינו, אלא גם למועדי אירועים שונים (חורף או קיץ) וכן לאירועים בשעות שונות (אירוע בוקר, צהריים או ערב). התפריט יכלול מנות שיתאימו לכל המוזמנים שלנו.

מה אנחנו יכולים לקבל מחברת מונייר?

כשאנחנו פונים אל קייטרינג מונייר לצורך הזמנת מגשי אירוח לאירוע, הרי שיש לנו אפשרות לבנות תפריטים שונים.
יש לנו אפשרות לבסס את התפריט על כריכים מסוגים שונים, מאפים מלוחים ומתוקים ועוגות. יש לנו אפשרות להזמין מגשי אירוח המבוססים על סלטים מסוגים שונים, בין אם מדובר בסלטים כלליים או סלטים אישיים, סלטים המתבססים רק על ירקות או על סלטים שכוללים דגנים, אנטיפסטי, סופר פוד ועוד. כמו כן אנחנו יכולים להכין תפריט המתבסס על דברים מתוקים בלבד, דוגמא, עוגות שמרים, עוגות בחושות, קינוחים מסוגים שונים (מקרונים, טרפלס, פחזניות ועוד) וכן על פירות.
אם בקרב האורחים שלנו יש אנשים ששומרים על תזונה טבעונית, הרי שיש לנו אפשרות לייצר תפריט מותאם. כמו כן, אנחנו יכולים גם להכין תפריט מותאם לאנשים שאינם אוכלים גלוטן.

איך בונים תפריט בצורה חכמה?
בשביל לבנות תפריט בצורה מוצלחת, תפריט מושלם של מגשי אירוח עלינו להתייחס לשלושה פרמטרים עיקריים:
סוג וכמות האורחים אשר אמורים להיות נוכחים באירוע – זאת על מנת לספק להם מנות המותאמות עבורם בכמות מספקת.
גיוון ושילוב – חשוב שהתפריט לא יהיה אחיד ויהיו בו מספר פריטים שונים. כך גם נותנים לאורחים אפשרות לבחור וגם מעניקים להם אפשרות לגוון ולאזן טעמים שונים.
יצירת ארוחה שלמה – חשוב שיהיה ניתן לבנות ארוחה שלמה, בהתאם למועד האירוע, על פי האוכל שמוגש במגשים. כלומר, שיהיה ניתן לבנות ארוחה שכוללת מנה אחת גדולה ולצידה תוספות שונות, עם משהו מתוק בסוף.
מעל כל זה, חשוב שהמנות יהיו איכותיות, עשויות מחומרי גלם ברמה גבוהה וטריות כמובן.