תמונה | freepik אחת לשנתיים לפחות - חשוב לעשות בדיקה דרך הר הביטוח תמונה | freepik

רובנו שמענו על הביטוחים הגדולים והמוכרים – ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד – אבל האם אנחנו יודעים כמה אנחנו משלמים ולמי?

תמונה | freepik

ייתכן ואנחנו משלמים לכמה חברות ביטוח עבור ביטוחים שונים או אפילו על אותם הביטוחים פעמיים! לא חבל על הכסף? נכון, ביטוח זה דבר חשוב מאין כמותו, אבל זה לא מצדיק שנשלם על אותו המוצר פעמיים שלא לצורך. כמו כן, חשוב מאוד שתהיו מודעים באילו ביטוחים אתם מבוטחים וכמה אתם משלמים עליהם. לא מדובר בעסק זול.
אם אתם לא בטוחים לאילו ביטוחים אתם משלמים ועד כמה אתם באמת מכוסים, תוכלו לעשות בדיקה יסודית ומקיפה וכך למצוא את כל החברות להן אתם משלמים. בדיקה בהר הביטוח תאפשר לכם לבצע סריקה ואיתור של כל הפוליסות שאתם חתומים עליהן ולהבין קצת יותר על מה אתם משלמים והאם אתם מוציאים כסף על אותו ביטוח פעמיים אצל שתי חברות שונות. כמו כן תוכלו לבטל פוליסות או להוסיף פוליסות חדשות.

החשיבות שיש לפוליסות הביטוח השונות על החיים שלנו

אין להכחיש את העובדה שפוליסת ביטוח יכולה ממש להציל את החיים שלנו, לפחות ברמה הכלכלית והפיננסית. היא מעניקה לכם שקט נפשי לכל צרה שלא תבוא. פוליסת ביטוח מעניקה לכם שקט נפשי גדול מאוד, כך שאתם יודעים שאתם ויקיריכם בטוחים כלכלית ממצבים בלתי צפויים שונים. אי ודאויות בחיים עלולות לצוץ בכל רגע, כמו חלילה מוות מצער, מקרה חירום רפואי, פציעה מתאונת דרכים שעלולה לסיים את הקריירה וכדומה. כמו כן, הפוליסה יכולה לפצות על נזקים כספיים כבדים כמו נזק לרכב שלכם, אובדן רכוש בעת שריפה או גניבה וכדומה.
במידה ואתם לא מבוטחים בביטוח רלוונטי כלשהו, אתם עלולים לשאת את ההשפעה הכספית של אותם המצבים המצערים הללו בכוחות עצמכם. זה יכול להשאיר אתכם עם אלה חור גדול בכיס. ייתכן שתצטרכו להוציא החוצה את כל החסכונות שלכם וכל הכסף שהרווחתם בזעת אפכם למען המשפחה שלכם. לפיכך, קיים צורך דחוף בביטוח חיוני עבורכם ועבור בני משפחתכם לכיסוי נאות של כלל ההוצאות ותמיכה כלכלית כנגד כל הסיכונים הקשורים לחיים, לבריאות ולרכוש שלכם.

הצורך בבניית תוכנית ביטוח יעילה

תכנון של ביטוח זה האלפבית של כל מי שרוצה להיות בטוח בשמירה על המצב הפיננסי המאוזן שלו ושל בני משפחתו. זה רלוונטי לכל מי שמעוניין להגן על משפחתו, נכסיו, רכושו וכמובן על עצמו מפני כלל הסיכונים וההפסדים הפיננסיים שיכולים לצוץ ולהתרחש מכל מקום ומכל פינה לכל אורך החיים. תכנון חכם ויעיל של רשימת ביטוחים יעזרו לכם לשלם עבור מקרי חירום רפואיים, אשפוזים, הידבקות בכל מחלה וטיפולים רפואיים שיידרשו.

ההפסד הכספי למשפחה שלכם עקב מוות מצער שלכם עצמכם, בתור המפרנסים העיקריים או היחידים במשפחה, הוא עצום. פוליסת ביטוח חיים נכנסת כאן לפעולה ומבטיח לבני משפחתכם תמיכה כלכלית שתאפשר להם להמשיך לחיות באותה רמת חיים ולשלם את כלל ההוצאות הרלוונטיות. המשפחה שלכם שנשארת כאן אחריכם תוכל דרך פוליסת ביטוח החיים להחזיר את כל החובות שהשארת מאחור, כמו הלוואות וכדומה.
בודקים עכשיו את כל הפוליסות שרשומות על שמכם!
במידה ואתם רוצים לעשות סדר לגבי כל הפוליסות שאתם כבר משלמים או לא משלמים, כדאי להיכנס למנוע החיפוש של הביטוחים השונים בהר הביטוח. מדובר בשירות לכלל אזרחי ישראל מטעם משרד האוצר המאפשר לכם נגישות ובדיקה של כל הביטוחים שאתם משלמים לחברות הביטוח השונות. כאן תוכלו לצפות בכמה פוליסות שונות בתחומים שונים אתם כבר משלמים, אילו תרצו להוריד ואילו תרצו להשאיר. כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר, להזין את פרטי הזהות שלכם ופרטי הדרכון (במידה ויש), ולאחר מכן להיכנס ללשוניות השונות המייצגות את הקטגוריות של הפוליסות. תוכלו לבדוק לגבי ביטוחים כלליים, ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות ועוד.
בדיקה בהר הביטוח זה דבר שאתם חייבים לעשות למענכם ולמען המשפחה שלכם!