מקום הנפילה נפלה ממדרכה ותובעת מאות אלפי שקלים מעיריית נתניה מקום הנפילה

תושבת נתניה בת 41 שנפלה במדרכה בנתניה תובעת מאות אלפי שקלים מעיריית נתניה

מקום הנפילה 

מתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בראשל"צ באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, עולה כי בשעות הבוקר, בדרכה לעבודתה במרפאת שיניים פסעה התובעת על המדרכה ברחוב הארי טרומן בנתניה ונתקלה בסדק שנפער במדרכה. כתוצאה מכך נפלה על הקרקע.
לאחר הנפילה פנתה לבית החולים "לניאדו" בנתניה כשהיא סובלת בין היתר מכאבים עזים והגבלות במרפק וביד שמאל. בצילום שנעשה בבת החולים נמצא כי היא סובלת מפריקת המרפק. בוצעה החזרה של המרפק שהושם בגבס ונרשמו לה 21 ימי מנוחה.
המוסד לביטוח לאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה וקבע כי עקב הפגיעה במרפק, היא סובלת מ-10 אחוזי נכות לצמיתות. מומחה כירורגיה ואורתופדיה אשר בדק אותה מטעם התביעה, קבע בחוות דעתו כי כתוצאה מהתאונה, נותרה לה נכות לצמיתות בשיעור של 15 אחוזים בגין הגבלה בהנעת מרפק שמאל, פגיעה תפקודית, כאבים במרפק וחולשה ביד שמאל. זאת הנוסף לזרמים באצבעות כף יד שמאל שנגרמו עקב הנפילה.

הפינה המשפטית - נפלה ממדרכה ותובעת מאות אלפי שקלים מעיריית נתניה
עו"ד דותן לינדנברג שמייצג את התובעת, טוען בתביעה כי לפני התאונה היא תפקדה כשורה וניהלה את משק ביתה באופן עצמאי. כתוצאה מהתאונה נזקקה ותזדקק גם בעתיד לעזרה רבה לשם ביצוע פעולות פשוטות ויומיומיות ומטלות משק ביתה, כאשר היא סובלת ותסבול גם בעתיד מכאבים עזים בעטיים נאלצת ליטול משככי כאבים ולהיעזר בתחבושות אלסטיות ליד.
עוד נטען כי התובעת נאלצת לשנות את אורח חייה כאשר היא נמנעת מביצוע פעילויות כבעבר ומעיסוק בתחביביה, מרבה בנטילת משככי כאבים וכתוצאה מכך פחתו הנאות חייו.
בא כוחה טוען כי עיריית נתניה אחראית לתקינות השבילים והמדרכות בעיר ולסילוק המפגעים שיוצרים סיכון ממשי להולכי הרגל. לכן העירייה, התרשלה בכך שנמנעה מלזהות את גורמי הסיכון, לא גדרה המפגע ולא הציבה שלט אזהרה מפניו.
בתביעה שהוגשה ביקשה התובעת לקבל פיצוי עבור הפסדי שכר וזכויות סוציאליות, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות וכאב וסבל שיכול להגיע עד 2.5 מיליון שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.
מעיריית נתניה נמסר "כתב התביעה טרם התקבל אצלנו. לכשיתקבל, נלמד אותו ונגיב בביהמ"ש".