פרסומת עמותת רגעים
 שר התרבות והספורט יסייע בהקמת תשתיות ספורט בשכונת נוף השדות תמונה: מועצה מקומית קדימה צורן

ראש המועצה המקומית קדימה צורן, קרן גרין, נועדה עם שר התרבות והספורט במשרדו בירושלים על מנת לקדם את תשתיות הספורט בשכונה החדשה ביישוב. בשכונה החדשה צפויים להיבנות שני אולמות ספורט המוערכים בעשרות מיליוני שקלים כל אחד. קרן גרין: "נבנה שכונה נפלאה בסיוע משרד הספורט" 

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר נפגש בלשכתו ביום א' (22.07) עם ראש המועצה המקומית קדימה צורן, קרן גרין והבטיח לקדם תשתיות ספורט, וזאת במסגרת קולות קוראים שגם רשויות המוגדרות במצב כלכלי-חברתי 8 יוכלו לגשת. לראש המועצה הצטרפו סגניה איציק גולברי ואלה קאופמן וכן מהנדס המועצה ואדריכל המועצה אשר הציגו לשר את האולמות הספורט המתוכננים בשכונת נוף השדות. הפגישה הייתה חיובית ומקצועית וזו הפעם הראשונה שהתקיימה פגישה בין המועצה לשר זוהר.

ראש המועצה גרין הודתה לשר ולצוותו על הזמן והרצון לסייע ואמרה: "קדימה צורן היא עיר ייחודית, בעלת מאפיינים חקלאיים ועירוניים כאחד. כחלק מבניית השכונה החדשה, אני זקוקה לסיוע שלך כדי להעניק לתושבים החדשים והקיימים תשתיות ספורט חדישות וראויות לאחר שנים רבות שלא נבנו ביישוב". השר זוהר השיב "כבר בזמן הקרוב משרד הספורט יוציא קול קורא לתכנון אולמות ספורט ונכניס לראשונה גם רשויות המוגדרות במצב כלכלי-חברתי 8 אשר יוכלו לגשת ולהתמודד". כמו כן, בפגישה הוצגו לשר גם בית התרבות והספרייה המתוכננת בקדימה.

בשכונה החדשה נוף השדות צפויים להיבנות שני אולמות: אולם ספורט בינוני-קטן עבור בית הספר היסודי ברוח מונטסורי ואולם ספורט גדול עם מקומות ישיבה בקמפוס החינוך הסמוך לתיכון החדש.

קרן גרין, ראש המועצה: "המועצה משקיעה את מיטב מאמציה ומשאביה לתכנון ולקידום שכונת נוף השדות. הפגישה עם השר זוהר היא עדות למאמצי המועצה לקידום תשתיות הספורט החדשות שייבנו ביישוב. אני מודה לשר הספורט והתרבות על הזמן וההירתמות לסייע לרשויות כמונו, אני בטוחה שנבנה שכונה נפלאה בסיוע משרד הספורט".