פרסומת עמותת רגעים
 גבר בן 50 טבע למוות בחוף מכמורת זירת האירוע | צילום: תיעוד מבצעי מד"א  

גבר בן 50 נמשה מהים בחוף מכמורת כשהוא ללא הכרה. לאחר מאמצי החייאה ממושכים נקבע מותו

בבסמוך לשעה 18:00 (חמישי) גבר כבן 50 טבע בחוף מכמורת, הוא נמשה מהמים כשהוא ללא הכרה במצב אנוש. לאחר פעולות החייאה שנמשכו מעל שעה, נאלצו פראמדיקים של מד"א לקבוע את מותו.  

חובשת רפואת חירום אורלי קינן ומת"ח כפר יונה ופרמדיקית מד"א אוריאן לוקץ סיפרו: "הגענו למקום בכוחות גדולים וראינו גבר שוכב על קו החוף כשאזרחים מבצעים בו פעולות החייאה מצילות חיים בהדרכת מוקד 101 של מד"א. הם סיפרו לנו שראו אותו מחוסר הכרה ולאחר שהבינו שמדובר באירוע מסכן חיים, משו אותו מהמים. המשכנו במתן טיפול רפואי ובפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויי לב, הנשמות, מתן טיפול תרופתי מתקדם ושוק חשמלי באמצעות מכשיר המפעם (דפיברילטור) אך בסופן לצערנו הרב נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

ליאור דנינו, עופר יושעי ויעקב לוי חובשי מד"א־הצלה שרון שהגיעו למקום סיפרו: "הגענו למקום האירוע מצאנו את הגבר שוכב בסמוך לקו המים. סיפרו לנו שמשו אותו אל החוף כשהוא מחוסר הכרה לאחר שטבע. בעזרת אמבולנס 4X4 וכלים מיוחדים של מד"א ויחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים ומתן טיפול תרופתי ולאחר החייאה ארוכה לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו."

אברומי יאקאב חובש איחוד הצלה מסר: "ביצעתי פעולות החייאה יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ על גבר כבן 50 שלדברי עוברי אורח הם משו מהמים ללא הכרה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה הממושכים נקבע מותו בזירה".