פרסומת עמותת רגעים
 ניידת טיפול נמרץ ואמבולנסים נתרמו לזכר שישה נופלי מגן דוד אדום צילום: מד"א

ניידת טיפול נמרץ ו-5 אמבולנסים נתרמו לזכר שישה נופלי מגן דוד אדום שנפלו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל', בהם עומר סמדג'ה ז"ל 

בטקס מרגש שהתקיים ביום ראשון השבוע, נחנכו ניידת טיפול נמרץ וחמישה אמבולנסים חדשים של מד"א שהוקדשו לזכרם של מתנדבי מד"א שנפלו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל', בדרכם להציל חיים או בהגנה על גבולות המדינה. התרומה הנכבדת נתרמה על ידי תורם אנונימי בעזרת אגודת ידידי מד"א בישראל. על כל אמבולנס וניידת טיפול נמרץ נכתב שמו של הנופל כדי להנציח את זכרו ולהמשיך את מורשת הצלת החיים, לפיה חי את חייו. הטקס הונחה על ידי מתנדבת מד"א, מגישת הטלוויזיה, השחקנית והדוגמנית מירי בוהדנה. בטקס נכחו המשפחות השכולות ובכירי מד"א.

בין ששת המתנדבים גם עומר סמדג'ה מבת חפר.

לוחם צה״ל ומתנדב מד"א, רס״ל (במיל׳) עומר סמדג׳ה ז"ל, בן 25, מגנות הדר שנפל בקרב במסדרון נצרים במרכז רצועת עזה ב-20.6.24 . עומר ז"ל החל את דרכו במגן דוד אדום כמתנדב נוער בתחנת מד"א בנתניה בשנת 2015 ובמשך השנים הציל את חייהם של רבים במשמרות שביצע באמבולנסים ואף סייע רבות בפעילות הדגימות לנגיף הקורונה ובסיוע לחולים מאומתים במהלך המגפה שהחלה בישראל בשנת 2020.

הנופלים הנוספים הם מישל ניסנבאום ז"ל (59), מוטי רווה ז"ל (37), ליאור רודאיף ז"ל (61), דולב יהוד ז"ל (35) ונריה משה כהן (26).

מנכ״ל מד״א, אלי בין: ״תרומת האמבולנסים הנדיבה הזו מצטרפת לצי הרכבים של מד״א ותסייע להציל את חייהם של אלפי אזרחים במדינת ישראל. האמבולנסים האלו מוקדשים לזכרם של נופלי מגן דוד אדום, שבמותם ציוו לנו להציל חיים. תודה לתורמים על התרומה הנכבדת הזו, זכרם יהיה חקוק בליבנו לעד״ .