נפתלי בנט זה חבר המועצה שחושב שבנט הוא לא רה"מ של כולנו נפתלי בנט

משה לוי הגיב לתמונה של ראש הממשלה עם אמיה טגה, ובסביבת העירייה זעמו שאיש לא גינה אותו. ומה הייתה התגובה המפתיעה של לוי ל'נתניה נט'? התשובה בפנים 

מתוך התכתבות הווטס אפ 

לכל אחד יש את הדעות הפוליטיות שלו שהוא בוחר לשמור לעצמו או לחלוק עם חבריו, אבל כשאתה נבחר ציבור הדברים עלולים לקבל קונוטציה שונה. אמיה טגה, כדורגלן העבר של מכבי נתניה וחבר מועצת העיר בהווה, שלח לאחרונה בקבוצת הוואטסאפ של חברי מועצת העיר תמונה שלו עם ראש הממשלה, נפתלי בנט. תחת התמונה כתב כי "אחרי הכל הוא ראש הממשלה של כולנו".

עד כאן בסדר, אלא שאז הגיעה תגובה מקוממת לכאורה של חבר המועצה משה לוי, שכתב בפשטות: "הוא לא". בסביבת העירייה לא אהבו את תגובתו של לוי בלשון המעטה, ובנוסף רגזו על את העובדה שאף אחד מהחברים לא גינה את התנהגותו.

"מדהים שאף אחד מתוך כמעט 30 חברי מועצה לא מצא לנכון לנזוף במשה לוי על התנהגותו. פשוט בושה שנבחר ציבור מתבטא ככה", הגדיר זאת גורם המקורב לעירייה.

משה לוי עצמו ככל הנראה לקח את העניין בבדיחות הדעת, או שלחלופין לא אהב את העובדה שהתמונה הגיעה לידי כותב שורות אלה. כך או אחרת, בתגובה לפניית 'נתניה נט' בנושא מסר לוי: "שולח עכשיו את התגובה שלי בקבוצה של המועצה. תבקש מהמדליף לשלוח לך