ציפי קפל נכשל ניסיון להחזיר את טלי מולנר וציפי קפל לקואליציה טלי מולנר

מספר שיחות נערכו בין גורמים בעירייה לשתיים, שכזכור ערקו לאופוזיציה, אבל המו"מ עלה על מבוי סתום ומולנר עדכנה כי השתיים יישארו במקומן הנוכחי: "נמשיך לשרת את הציבור בנאמנות מספסלי האופוזיציה" 

ציפי קפל וטלי מולנר. נשארות באופוזיציה 

טלי מולנר וציפי קפל היו פעילות עד לאחרונה בקואליציה ומולנר אף שימשה כמשנה לראש העירייה ולקחה תחת אחריותה לא מעט תיקים, אבל אז הגיע הפיצוץ המתוקשר בינה למרים פיירברג-איכר.

כזכור, הכל החל כשמולנר וקפל העלו הצעה לפתוח משאיות מזון (פוד-טראקס) ברחבי העיר בשבתות, מהלך שלא מצא חן בלשון המעטה בעיני ראש העירייה, והצעתן נדחתה. מעט לאחר מכן פיטרה פיירברג-איכר את מולנר בהודעת וואטסאפ.

לאחרונה נעשו ניסיונות מצד גורמים בעירייה לפייס את השתיים ולהשיבן לקואליציה, אך המהלך לא יצא אל הפועל. "בהמשך לדיווחים ולהימורים, כן או לא חוזרות לקואליציה, אנחנו מעדכנות כי בחרנו להישאר באופוזיציה ואנחנו איתנות בדעתנו שעשינו את הצעד הנכון שיאפשר לנו לשרת אתכם במסירות תוך שאנו נאמנות לכם ולאג'נדה שלנו", כתבה מולנר בפוסט שפרסמה בנושא.

עוד הוסיפה כי במסגרת המו"מ וההבנות שהושגו מול ראש העירייה, התבקשו היא וקפל על ידי מקורביה של פיירברג-איכר להצהיר, כתנאי להחזרתן, בפוסט משותף עם ראש העירייה, כי הן מתחייבות ושואפות לשת"פ של 6 שנים וחצי, כלומר גם בקדנציה הבאה.

"אנו לא מקבלות תנאי זה כחותמת למימוש והודענו על הפסקת המגעים ועל ההחלטה להישאר באופוזיציה ולשרת אתכם בכבוד ובאהבה ממקום של טוהר הלב", חתמה מולנר. "הצהרת מחוייבות לקדנציה הבאה מנוגדת להיותנו סיעה עצמאית שפניה לעתיד ושאינה נכנעת לתכתיב בעבור כיסא. נבקש להזכיר כי העשייה שלנו הייתה בהתנדבות מלאה במשך 3 שנים וחצי ותמשיך להיות כזו גם בהמשך. נמשיך לשרת את הציבור בנאמנות מספסלי האופוזיציה ונעשה זאת עבורכם על הצד הטוב ביותר"