חוף פולג ממשיכים לשמור על פולג: עשרות אלפי שקלים גויסו למאבק חוף פולג

המאבק הממושך של התושבים נגד הבנייה בחוף פולג עולה מדרגה, עם גיוס כספי של כ-85 אלף שקלים. במטה המאבק לשמירה על החוף הודו על הגיוס וציינו: "יהווה רוח גבית למאבק ויסייע לנו עם אנשי מקצוע"

בנייה מתוכננת בחוף פולג | צילום: ריקה אידלמן

המאבק המתמשך נגד התוכנית של עיריית נתניה לבנייה אינטנסיבית בחוף פולג, בין השאר של בתי מלון, עולה מדרגה. במטה המאבק לשמירה על חוף פולג, שהפגין בין השאר בנוסח "די מרים, לא בונים על הים", עדכנו שהושלם לאחרונה גיוס כספי רחב היקף בסך כ-85 אלף שקלים להמשך המאבק בעירייה.
"הצלחנו לגייס את הסכום אודות להתגייסות מרשימה של כל התושבים שאכפת להם מחוף פולג ונאבקים יחד איתנו נגד התכנית הרעה ורצינו פשוט להגיד לכולכם תודה ענקית בכל שפה שניתן", נכתב בדף הפייסבוק הייעודי "שומרים על חוף פולג" שהוקם למען המאבק. "הגיוס החשוב יהווה רוח גבית למאבק ויסייע לנו עם אנשי מקצוע".
הפעיל החברתי דודו סלמה, ממובילי המאבק, מסר בתגובה: "אנחנו שמחים שהצלחנו לרתום תושבים רבים לטובת הגיוס ולהשלים מהלך של גיוס של כ-85 אלף שקלים לטובת המשך המאבק. ההתעוררות בשבועיים האחרונים הייתה מרשימה לנוכח ההפנמה של הציבור שהחוף נלקח מהם לטובת יזמים וגייסנו תוך 10 ימים כ-40 אלף שקלים למאבק. יש לנו את הדיון בבית המשפט העליון בחודש דצמבר בנוגע להפרת צו בית משפט עליון על ידי עיריית נתניה, ובימים הקרובים יתחיל גם קמפיין תקשורתי בהובלת קמפיינר מנוסה שהוביל בעבר לא מעט מאבקים ציבוריים. אנו בטוחים שכפי שהציבור הרחב התגייס למשימה, כך גם בעלי התפקידים בעירייה יתעשתו ויבינו את גודל האסון שהם מובילים כנגד הטבע, הים והתושבים".