כחודשיים לאחר שמאבק התושבים, הוביל להסרת שלט חוצות פרסומת לחברת האופנה "מאניה ג'ינס" בו הדוגמן והשחקן אושרי כהן, מבצע סימן של אצבע משולשת, זועמים התושבים על שלט חוצות חדש, שהוצב בכניסה למחלף פולג מכיוון דרום.

הפעם זאת חברת "טמפו", היא שבחרה להשתמש בסלוגן בעייתי לפרסומת של בירת גולדסטאר.

"תהיה שמח שאתה גבר", בעיני זאת אמירה פוגענית ואפילו שוביניסטית, אמרה תושבת שכונת רמת פולג. "ביום שבת, עברתי שם עם הילדים שלי והבת שלי בת 10 שראתה את השלט שאלה אותי: 'אמא, מה, עדיף להיות גבר ולא אישה"? "אני לא מבין מדוע חברות פרסום לא מגלות קצת יותר רגישות", אמר תושב אחר. "רק לפני חודשיים, היה כאן שלט חוצות ענק עם אצבע משולשות ועכשיו אנחנו מקבלים מסרים שוביניסטים. בתור גבר, אני לא רואה בזה שום הומור. בעיני זאת אמירה לא מכבדת ואפילו פוגענית, בייחוד כלפי הנשים". 

חדשות מקומיות - שלט חוצות עם מסר שוביניסטי

חברת טמפו: צוחקים עם נשים ולא על נשים 

"טמפו מכבדת את כל בני האדם, ללא הבדל דת, גזע ומין", נמסר בתגובה מחברת טמפו. "החברה מעסיקה מאות נשים ורואה חשיבות רבה למעמד הנשים בישראל. הפרסומת היא קומית ומבוססת על הקצנת סיטואציות מוכרות מהשיח הישראלי היומיומי והיא צוחקת עם נשים ולא על נשים. התרבות הישראלית עוסקת רבות בשוני שבין גברים ונשים ועושה זאת פעמים רבות בצורה הומוריסטית, כך גם הפרסומת שלנו. במידה ומישהו נפגע מהפרסומת, אנו מתנצלים על כך, לא הייתה לנו כל כוונה כזו".