מכונית משטרה שוטר מנתניה מואשם במעשים מגונים והטרדה מינית תמונת אילוסטרציה. צילום: fotolia

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, הגישה כתב אישום נגד תושב נתניה שוטר לשעבר בימ''מ - יחידה מיוחדת של המשטרה ללוחמה בטרור, בגין מעשה מגונה והטרדה מינית

על פי כתב האישום, באוגוסט 2014 קבע לקיים פגישה עסקית עם המתלוננת בנתניה 

בשעה שנקבעה הודיעה המתלוננת לנאשם כי היא ממתינה לו בבית קפה בקניון, אולם הוא ביקש לקיים את הפגישה בחדר הכושר שבבעלותו.

נישק חיבק ונגע במתלוננת בניגוד לרצונה

מכתב האישום עולה, שכאשר המתלוננת – תושבת האזור בת 38, הגיעה לחדר הכושר של הנאשם בביתו הפרטי, היא הבינה מהר מאוד, כי שיחה עניינית בנוגע למיזם העסקי המשותף, לא תהיה שם. עם כניסתה לחדר הכושר, משך הנאשם את ידה וניסה לחבק אותה. המתלוננת נרתעה עם גופה לאחור ואמרה לו, כי היא מזיעה ומסריחה וכי לא נעים לה. בתגובה השיב הנאשם ואמר "אין דבר כזה, בואי בואי", המשיך לחבק אותה ואף ניסה לנשק אותה בפניה. המתלוננת הזיזה את ראשה, התרחקה מהנאשם והחלה להתהלך בחדר.

"מאז הפציעה, יש לי חשק מיני מוגבר"

בשלב מסיום, כאשר הנאשם ניסה לגעת במתלוננת, היא נרתעה לאחור ובנסיון למנוע המשך מגע, החלה לשאול אותו על פציעתו בעת שירותו הצבאי, לאחר שהבחינה בצלקת בראשו. הנאשם ביקש מהמתלוננת לגעת בצלקת ואמר לה, כי מאז פציעה זו, יש לו חשק מיני מוגבר. עוד אמר הנאשם למתלוננת, כי מאז שראה אותה רצה לגעת בה ולהרגיש אותה. בשלב זה, האישה אמרה לנאשם, שהיא צריכה ללכת וביקשה לסיים את הפגישה תוך שהיא משוחחת על עניינים מקצועיים הקשורים לעסק שלה. הנאשם הפציר בה להישאר בעוד המתלוננת מבהירה מספר פעמים, כי היא חייבת לעזוב את המקום. טרם יציאתה מחדר הכושר, תפס אותה הנאשם שוב על מנת לחבקה. המתלוננת חזרה ואמרה שהיא מסריחה ומזיעה וכי לא נעים לה; והנאשם השיב כי הוא אוהב ריח של זיעה, וכי הריח שלה הוא טוב, כך על פי כתב האישום.

הנאשם מכחיש את המעשים המיוחסים לו.