ילדות מוטרדות  צעיר נעצר בחשד שצילם ילדות בשירותי בי"ס תמונת אילוסטרציה. צילום:fotolia

עובד בבית ספר יסודי בנתניה, נעצר ביום חמישי שעבר שעבר בחשד שצילם ילדות בתאי השירותים במקום. הצעיר נתפס והודה במיוחס לו

צעיר בן 24, העובד בבית ספר יסודי בעיר, כמחליפו של אב הבית, נעצר בשבוע שעבר בחשד שצילם בטלפון הנייד שלו ילדות במצבים אינטימיים בתאי שירותים ובתאי הלבשה. בחקירתו הודה הצעיר במיוחס לו, והסביר כי נחשף לראשונה לדברים שאינו מכיר מעולמו הפרטי והם עוררו את סקרנותו.

העובד נתפס בעת ביצוע המעשה בשעות אחר הצהריים, בזמן שבבית הספר התקיימו חוגים. הורים שהיו במקום ואחד המאמנים, הבחינו בו ומנעו ממנו להמשיך במעשיו. למקום הוזעקה מייד ניידת משטרה והצעיר נלקח לחקירה במחלקת עבירות המין במשטרת נתניה. אתמול (א') האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרו בשלושה ימים.

דובר מרחב שרון במשטרה: "החשוד נעצר ביום חמישי ומעצרו הוארך. מדובר על בחור נורמטיבי ללא עבר פלילי, חקירת המקרה נמשכת. באם יש למישהו מידע נוסף, הוא מוזמן למלא את חובתו האזרחית ולפנות למשטרה".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה רבה את המקרה הקיצוני והנתעב. הנושא דווח באופן מיידי למשטרה. נציין כי לא מדובר בעובד עירייה אלא עובד זמני, ששימש כממלא מקום מטעם עמותה עירונית".

סמדר סגל, יו"ר וועד ההורים העירוני: "אפעל לקביעת פגישה עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה, לבירור מעמיק של הנושא, במטרה להגיע למצב שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם, ולמען השקט הנפשי של ההורים והילדים. המערכת חייבת להיות ערוכה למצבים בהם עובד מחסיר ולדאוג למחליפים שעברו סינון ובדיקה, כמו במקרה של אב הבית. אסור לשכוח שאלו עובדים שנמצאים בקרבת ילדים".