סמל העיר נתניה נתניה נט קוראת לתושבים לבחור את סמל העיר החדש

מערכת נתניה נט מזמינה את תושבי נתניה לעצב את סמל העיר החדש. תושבים שיהיו מעוניינים להציע סמל בעיצובם, יתבקשו לשלוח אותו אל אתר נתניה נט. לאחר התאריך האחרון למשלוח, יוכלו כלל תושבי העיר להצביע באתר עבור הסמל המתאים ביותר לטעמם. הסמל הנבחר יזכה את השולח בפרס כספי.

התחרות לעיצוב סמל חדש לעיר נתניה תיפתח בקרוב. נתניה נט החליטה לפנות אל תושבי העיר, ולאפשר להם לעצב את הסמל שיבטא בצורה המתאימה ביותר את פניה המתחדשים, מתוך רצון לקדם חשיבה צעירה ועכשווית, הנשענת על אלו שמכירים אותה טוב מכולם, התושבים שלה.

עבור העיר נתניה, מדובר בצעד משמעותי ורב השפעה, שכן הסמל החדש צריך להיות פשוט ומובן מחד, ומאידך עליו לבטא את נקודות החוזק של העיר והמאפיינים הייחודיים שלה, תוך שימוש בשפה עיצובית חדשה שתהווה את הגשר בין ישן וחדש.

התהליך לבחירת הסמל מעניק קרדיט עצום לתושבים, ההון האנושי של העיר, שמוכיחים אכפתיות ומעורבות בקהילה בנושאים רבים ומגווונים הנוגעים לקצב החיים הפועם שלה.

על פי הדרישות, כל הגשה צריכה לכלול הצעה ללוגו העיר, הצעה לשורת סיסמא (סלוגן), שתלווה את הלוגו, ושילוב של סמל העיר הנוכחי. כמו כן הסמל צריך לבטא את עובדת היותה של נתניה הריבריירה של מדינת ישראל. עיר של נתינה, תיירות וקליטת עלייה

תגובה העירייה: "אנו מברכים על כל מהלך של שיתוף ציבור, בימים אלו אנו מגבשים את ההליך לבחירת לוגו חדש" 

כאמור, הסמלים המעוצבים ישלחו לאתר 'נתניה נט', ההצבעה לבחירת סמל העיר תערך גם היא באתר. פרטים נוספים בהמשך