גבר נהרג בפיצוץ רכב בנתניה זירת האירוע | צילום: כבאות והצלה נתניה

חשד לחיסול בנתניה: גופת גבר חולצה מרכב שהתפוצץ ועלה באש. הרקע לאירוע פלילי

בשעות הבוקר (שלישי) שני רכבים עלו באש מתחת לבניין ברחוב יצחק בן חנן בנתניה. צוותי כיבוי והצלה נתניה כיבו את האש וחילצו גופה ללא סימני חיים מאחד הרכבים.
חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו. 

המשטרה פתחה בחקירה, ומצאה שרידי פריט אמל"ח. חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.
הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי

צילום: כיבוי והצלה נתניה

חובש רפואת חירום במד"א אורן חדד סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב בוער. כוחות הכיבוי פעלו לכבות את האש וכאשר ניתן היה להתקרב איתרנו בתוך הרכב גופת אדם ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."
בנימין סעדיה חובש מד"א - הצלה שרון, שהגיע למקום מספר: "הוזעקתי על ידי מוקד הכוננים הלאומי לאירוע של פיצוץ רכב בנתניה. בסיוע של כב"א לאחר שכיבו את השריפה מצאנו ברכב אדם ללא סימני חיים, ולמרבה הצער נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר אמרה בתגובה לחיסול: "כל חיי לא פחדתי מפושעים ועבריינים, הרחקתי אותם מנתניה, סגרתי את העסקים שלהם, וגם עכשיו אוציא אותם מהעיר. נוסיף שוטרים, פקחים, ניידות - אערב את כל מי שצריך וארחיק אותם מהעיר שלנו. פשע הוא דבר מתועב בכל ימות השנה ובזמן שהגיבורים שלנו נופלים בשדה הקרב - הוא מתועב שבעתיים".