הותר לפרסום: סרן הראל איתח נהרג בקרבות בעזה סרן הראל איתח

סרן הראל איתח, בן 22 מנתניה, נהרג בקרב בדרום רצועת עזה

סרן הראל איתח, בן 22 מנתניה, בוגר תיכון אלדד ותושב רמת פולג. הראל היה מפקד צוות בסיירת גבעתי, נפטר מפצעיו היום (שבת) לאחר שנפצע קשה לפני שמונה ימים, ב-22.12.2023 בקרב בדרום רצועת עזה.

אפרת, אימו של אחד הלוחמים עיליהם פיקד איתח, כתבה: "סיום קורע לב לשבוע קשה ועמוס כל כך. רק אתמול הייתי בסורוקה וקיווינו לטוב. צוות 40 של סיירת גבעתי איבד את המפקד הנערץ שלו הראל איתח - גיבור ישראל. כמה דאג לכל חייל, במקצועיות ואכפתיות. הם העריצו אותו. העצב והצער אין סופיים. כאב גדול ועצום. כמה רצינו, כמה ייחלנו, שתתגבר על הפגיעה האנושה. יהי זכרך ברוך, תודה על מה שהיית עבורנו. ליבנו איתכם. מצדיעים לך"

חברת המועצה טלי מולנר ספדה לו "הראל איתח ז׳ל בן העיר נתניה תושב רמת פולג, פרח יפה בן 22 היה במותו. מ׳מ סיירת גבעתי.
כמה התפללנו בשבילך, כמה קיוינו שתשרוד את הפציעה הקשה שלך מהקרבות בדרום רצועת עזה. לצערי הערב התבשרנו על מותך. יהי זכרך ברוך גיבור ישראל".

חדשות מקומיות - הותר לפרסום: סרן הראל איתח נהרג בקרבות בעזה

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר ספדה לו: ״אני לא מאמינה שלא אראה יותר את החיוך המופלא של הראל, שיצא לקרב כדי להגן על מדינת ישראל, נפצע קשה ונפטר. מידי יום שוחחתי עם המשפחה, התפללנו, ייחלנו להחלמתו אך הוא לא שרד.

הוא היה נשמה טהורה, מלא בטוב לב ונתינה. בתי הייתה המורה שלו בבית הספר היסודי, על מלאכים כמוהו נכתב המשפט ׳יפי הבלורית והתואר׳. קשה כבר להכיל את עוצמות הכאב שכולנו חווים. תושבי נתניה כולם מחבקים ומחזקים את המשפחה השכולה וכואבים את כאבן של כל המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהן״.