צפו: ניסיון חיסול לאור יום בנתניה זירת האירוע | צילום: איציק בן שושן

מטען חבלה התפוצץ ברכב במרכז העיר נתניה. נהג הרכב נפצע קל. המשטרה פתחה בחקירה

בשעות הצהריים (שני) רכב התפוצץ כתוצאה ממטען חבלה, ברחוב הרצל בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לגבר כבן 48 במצב קל, בהכרה מלאה.

המשטרה פתחה בחקירה ובתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח ברכב במקום.
חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

סרטון: נתניה נט 

אמיר סיני, פעיל ליכוד שהיה עד לאירוע אמר לנתניה נט "האירוע התרחש ממש מול העיניים שלי, מול קניון השרון. חשבתי שמדובר ביירוט של טיל, עד שראיתי את הרכב שהתפוצץ והבנתי במה מדובר".

המשנה לראש העיר אפרים בולמש, מחזיק תיק האכיפה והפיקוח "אני קורא למפכ"ל המשטרה לפעול מיידית ולהכפיל את כמות השוטרים בנתניה. לא יתכן, שבכל שני וחמישי מתחולל פיצוץ בעיר על ידי עבריינים שהם מבחינתי אחראים על טרור פלילי ואין מענה. כמו כן, אני קורא ואף העליתי זאת בהצעה לסדר, לגייס לכיתות הכוננות את עובדי העירייה הרשאים לשאת נשק, להקים יחידת אבטחה עירונית. לחילופין לעבות משמעותית את יחידות השיטור העירוני ולהוסיף פקחים. עיר בסדר גודל כמו נתניה צריכה לפחות אלף פקחים ורצוי שמרביתם יהיו חמושים".