ניסיון חיסול נוסף בנתניה (וידאו) זירת האירוע | צילום: איחוד הצלה 

ניסיון חיסול נוסף בנתניה תוך פחות מ-24 שעות. מטען חבלה התפוצץ ברכב. נהג הרכב נפצע קשה. המשטרה פתחה בחקירה

בשעות הבוקר (ראשון) רכב התפוצץ כתוצאה כתוצאה ממטען חבלה, ברחוב טום לנטוס, סמוך לקניון נעימי בקרית השרון נתניה. צוותים רפואיים העניקו במקום טיפול רפואי לגבר כבן 25 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. טרם ידועה זהותו של הנפגע.

המשטרה פתחה בחקירה, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח ברכב במקום. 

בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

מתוך רשת חברתית לפי חוק 27א 

פראמדיק מד"א יוסף נהרין וחובש רפואת חירום במד"א אבי ביטון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו המולה, גבר כבן 25 שכב בסמוך לרכב כשהוא בהכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

רחמים כהן חובש ביחידת האופניים של איחוד הצלה שהיה ראשון במקום סיפר: "כשהגעתי למקום אזרחים שהיו בקרבת מקום סיפרו לי שלפתע שמעו פיצוץ והרכב עלה באש. הוא שכב מחוץ לרכב וסל מחבלות בפלג גופו העליון, יחד עם חובשים נוספים הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כאשר מצבו מוגדר בשלב זה בינוני עד קשה".